Gå til innhold

Noen som har prøvd imigran injeksjon ved migrene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe man kan ha hjemme og sette selv? Virket det?

Anonymous poster hash: c7994...e84
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke prøvd så det vet jeg ikke, men hva med nesesprayen?

Anonymous poster hash: 324ae...b3b

Skrevet

Jeg har ikke prøvd så det vet jeg ikke, men hva med nesesprayen?

Anonymous poster hash: 324ae...b3b

Har ikke prøvd, har ikke prøvd noe av imigran. Bruker du den, funker den bra?

Skrevet

Kan man bruke imigran hvis man har astma?

Hi

Skrevet

Kaster du opp så pass mye og lenge at tabletter er utelukket? Det finnes jo både i nesespray og supp, mye lettere enn å måle og sette sprøyter på seg selv i et akutt anfall.

Anonymous poster hash: 18091...cda

Skrevet

Kaster du opp så pass mye og lenge at tabletter er utelukket? Det finnes jo både i nesespray og supp, mye lettere enn å måle og sette sprøyter på seg selv i et akutt anfall.

Anonymous poster hash: 18091...cda

Har ikke prøvd de andre alternativene av imigran. Men har prøvd endel annet som virker sånn halveis av og til. En kollega hadde fått injeksjon på legevakten, og hun sa det var helt fantastisk. Og det høres jo fristende ut. Imigran er vel en av de vanligste migrenemedisinene, hmmm, rart jeg ikke har fått tilbud om imigran tabletter

Skrevet

Ja, jeg bruker injeksjoner når det er på sitt verste. Mer effekt enn nesespray på meg. Du kan ha dem hjemme og sette selv, ja. Jeg blir såpass shaky i kroppen av dem at jeg må ligge en stund etterpå.

Kan godt brukes ved astma.

Anonymous poster hash: ba27e...4a0
Skrevet

Infeksjon setter du selv i låret. Du må sitte i ro i ca 15 min etter den er satt

Anonymous poster hash: a7d3a...743

Skrevet

Jeg bruker imigran injeksjoner.

Setter de i låret ved anfall. Kjennes ut som vepsestikk og er ømt lenge etterpå.

Endel bivirkninger av sprøyten, men eneste som hjelper på min migrene.

Er relativt plaget.

Anonymous poster hash: 93a0a...e84

Skrevet

Jeg bruker imigran injeksjon, setter den selv på låret. Jeg har kronisk migrene, ikke alltid den funker. Men tar "toppene"

Skrevet

Har Imigran injeksjon, føles som et vepsestikk når jeg tar den.

Etter noen minutter får jeg ekstremt fysisk ubehag og må ligge rett ut, klarer ikke å sitte en gang.

Demper migrenen en del, men syter veldig med å ta det pga det ubehaget. Trodde jeg skulle dø første gangen.

Går på Inderal retard 80mg forebyggende og det har hatt fantastisk effekt.

Anonymous poster hash: 4f09c...12f

Skrevet

Oi dette har jeg ikke hørt om. Jeg har tidligere prøvd nesesprayen, men den var helt grusom!

Sliter mye med migrene. Kan dere fortelle mer om denne? Virker den bra? Hvor fort virker den?

Anonymous poster hash: 843c8...edb

Skrevet

Sliter mye med migrene. Kan dere fortelle mer om denne? Virker den bra? Hvor fort virker den?

Anonymous poster hash: 843c8...edb

For meg virker den hver gang, men tar ikke alltid alt. Det kommer an på hvor tidlig i anfallet jeg får tatt den.

Den virker svært raskt, i løpet av få minutter. Blir "slått ut," skjelven i kroppen og svimmel. Bør som sagt ligge en stund etter at jeg har tatt den.

Anonymous poster hash: ba27e...4a0

Skrevet

Jeg bruker det og er veldig fornøyd. Pleier å bli veldig sliten etter en dose men migrenen forsvinner fort. Veldig greit å bruke om du er plaget med oppkast i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...