Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #1 Skrevet 28. juli 2015 Med kostholdsplan og trening. Det virker jo nesten for godt til å være sant og er mildt sagt GRISEDYRT. Men er det så effektivt som de påstår så er det kanskje verdt det? Jeg skulle så gjerne hatt litt referanser fra noen virkelige folk. Anonymous poster hash: 57150...139
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #2 Skrevet 28. juli 2015 Med kostholdsplan og trening. Det virker jo nesten for godt til å være sant og er mildt sagt GRISEDYRT. Men er det så effektivt som de påstår så er det kanskje verdt det? Jeg skulle så gjerne hatt litt referanser fra noen virkelige folk. Anonymous poster hash: 57150...139 Har du link? Anonymous poster hash: dfcf1...d0e
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #3 Skrevet 28. juli 2015 Google det... Anonymous poster hash: 57150...139
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #4 Skrevet 28. juli 2015 JA det er grisedyrt, men JAAA det funker som bare rakker'n !!!!! :):) Anonymous poster hash: d33b4...4f6
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #5 Skrevet 28. juli 2015 JA det er grisedyrt, men JAAA det funker som bare rakker'n !!!!! :):) Anonymous poster hash: d33b4...4f6 Oj, vil du utdype litt? Anonymous poster hash: 57150...139
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #6 Skrevet 28. juli 2015 JA det er grisedyrt, men JAAA det funker som bare rakker'n !!!!! :):) Anonymous poster hash: d33b4...4f6 Oj, vil du utdype litt? Anonymous poster hash: 57150...139 Jeg fulgte opplegget slavisk, og så store forskjeller. Jeg ble gravid, så rakk ikke fullføre mer enn en par mnd, men jeg ble 110 % overbevist om at det er verdt pengene.... Noe spesielt du lurte på? Kan svare på det meste! Anonymous poster hash: d33b4...4f6
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #7 Skrevet 28. juli 2015 JA det er grisedyrt, men JAAA det funker som bare rakker'n !!!!! :):) Anonymous poster hash: d33b4...4f6 Oj, vil du utdype litt? Anonymous poster hash: 57150...139 Jeg fulgte opplegget slavisk, og så store forskjeller. Jeg ble gravid, så rakk ikke fullføre mer enn en par mnd, men jeg ble 110 % overbevist om at det er verdt pengene.... Noe spesielt du lurte på? Kan svare på det meste! Anonymous poster hash: d33b4...4f6 Ja, egentlig vil jeg vite litt mer om både hva man spiser, om det er forenelig med jobb, matpakke / kantine og familie. Og hvor mye trening? Studio eller hjemme? Anonymous poster hash: 57150...139
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #8 Skrevet 28. juli 2015 JA det er grisedyrt, men JAAA det funker som bare rakker'n !!!!! :):) Anonymous poster hash: d33b4...4f6 Oj, vil du utdype litt? Anonymous poster hash: 57150...139 Jeg fulgte opplegget slavisk, og så store forskjeller. Jeg ble gravid, så rakk ikke fullføre mer enn en par mnd, men jeg ble 110 % overbevist om at det er verdt pengene.... Noe spesielt du lurte på? Kan svare på det meste! Anonymous poster hash: d33b4...4f6 Ja, egentlig vil jeg vite litt mer om både hva man spiser, om det er forenelig med jobb, matpakke / kantine og familie. Og hvor mye trening? Studio eller hjemme? Anonymous poster hash: 57150...139 Det opplegget JEG fikk (de skreddersyr opplegg for hver enkelt person), hadde trening tre dager i uka. Man må ha tilgang på treningsstudio pga vekter. Maten er nydelig, jeg følte at jeg spiste og spiste første tida (før kroppen ble vant til mengden mat). Du må forberede deg på å ha med niste hver dag på jobb (så du alltid vet nøyaltig hva du får i deg), men hver eneste dag kan planlegges nøye. Utfordringen er middager, for du kan vinke farvel til peppes pizza, ferdig-pølser og annet kliss klass (dårlige eksempler, men tror du skjønner hva jeg mener). Ofte lager jeg det samme til familien, men har min mat i egen ildfast form (dette pga at maten skal veies til nøyaltig gram). Helt klart forenelig med familie med tanke på både trening og mat, men jeg syns den største utfordringen var å "takle" alle som skulle ha en mening om det ... Type "kom igjen, ta et kakestykke da", eller "dropp treninga og spis ute på peppes" .... Noe annet du lurer på? Anonymous poster hash: d33b4...4f6
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #9 Skrevet 28. juli 2015 Google det... Anonymous poster hash: 57150...139 Takk...... Anonymous poster hash: dfcf1...d0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå