Gå til innhold

Babysyk!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av mine beste venninner har fått baby, og koser seg seøvfølgelig maks! Og jeg har såååå lyst på et lite nurk selv! Men jeg går på skole, bor i en knøttliten leilighet sammen med mann og barn og vil ha en sikker jobb før jeg setter enda et barn til verden! Ferdig om 1 år, og må vel jobbe litt først!

Si jeg må skjerpe meg og vente noen år til!!!😜

Anonymous poster hash: cabe2...c60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjerp deg og vent noen år til. Og husk! Det er IKKE GØY eller koselig med kolikkbaby. Eller unger som ikke sover før de er to år.

Anonymous poster hash: 2375f...88f

Skrevet

Er det nå jeg skal være slem og si, Det kommer aldri til å passe! Peis på! :P

men du har nok rett, fast jobb er virkelig riktig å ha.. Men så bor du i Norge også. Det løser seg som regel ;)

Anonymous poster hash: dade7...02e
Skrevet

men du har nok rett, fast jobb er virkelig riktig å ha.. Men så bor du i Norge også. Det løser seg som regel ;)

Anonymous poster hash: dade7...02e

Det vil bli min siste baby, og jeg har bestemt at alt skal være perfekt:p Har fått baby uplanlagt før, lite inntekt og har leigd små leiligheter. Det har gått veldig fint, men nå har jeg jo store barn også!:-)

på en annen side, blir jeg gravid nå blir vel termin sånn rett etter eksamen? Hmmmm.., Neida!!! Det hadde jeg ikke takla!!! 😜

Skrevet

Skjerp deg og vent noen år til. Og husk! Det er IKKE GØY eller koselig med kolikkbaby. Eller unger som ikke sover før de er to år.

Men alle får ikke kolikkbaby! Har tre barn, første skrek nok litt mer enn vanlig, men ikke kolikk. Vi er nok veldig bortskjemt med sovebabyer! 😄

Men vet aldri! Nr.4 kan bli en kolikkbaby som ikke sover!

Skrevet

men du har nok rett, fast jobb er virkelig riktig å ha.. Men så bor du i Norge også. Det løser seg som regel ;)Anonymous poster hash: dade7...02e

Det vil bli min siste baby, og jeg har bestemt at alt skal være perfekt:p Har fått baby uplanlagt før, lite inntekt og har leigd små leiligheter. Det har gått veldig fint, men nå har jeg jo store barn også!:-)

på en annen side, blir jeg gravid nå blir vel termin sånn rett etter eksamen? Hmmmm.., Neida!!! Det hadde jeg ikke takla!!! Anonymous poster hash: cabe2...c60

Det lan aldri bli perfekt, du kan få en unge som hyler i flere år eller har atopisk eksem :( sånt kan ikke planlegges

Skrevet

Jeg får baby nr2 under studie nå. Det ordner seg. Jeg jobber ved siden av for å tjene opp foreldrepenger også. Litt lite i foreldre penger, men bedre enn bare stipend. Alt går. Jeg vil ikke at det skal være for stor aldersforskjell mellom barna, hadde trodd det tok litt lenger tid enn det tok å bli gravid ( håpte på å bli ferdig med studie først). Men kan ikke klage :) kjør på, så lenge dere føler dere har resurs til det

Anonymous poster hash: 32e08...26c

Skrevet

jeg er så heldig at jeg skal bli tante til 2 i oktober :) skal ikke ha flere selv,og mini blir storebror på fars siden i februar,så blir mange babyer rundt oss:)

Skrevet

men du har nok rett, fast jobb er virkelig riktig å ha.. Men så bor du i Norge også. Det løser seg som regel ;)Anonymous poster hash: dade7...02e

på en annen side, blir jeg gravid nå blir vel termin sånn rett etter eksamen? Hmmmm.., Neida!!! Det hadde jeg ikke takla!!! Anonymous poster hash: cabe2...c60

Det lan aldri bli perfekt, du kan få en unge som hyler i flere år eller har atopisk eksem :( sånt kan ikke planlegges

Nei, selvfølgelig ikke... Uff, høres ikke godt ut!:(

Mener at rammene rundt skal være perfekt! Det er vel det eneste jeg kan gjøre noe med!

Skrevet

En ting er visst og sikkert, man blir i hvert fall babysyk av å henge her!! (Burde logge meg ut for alltid :P )

Anonymous poster hash: 8a1a2...cb7

Skrevet

jeg er så heldig at jeg skal bli tante til 2 i oktober :) skal ikke ha flere selv,og mini blir storebror på fars siden i februar,så blir mange babyer rundt oss:)

Det er mye "meg, meg, meg" hver gang du svarer på noe. Jeg ser ikke hva dette hadde å gjøre med HI?

Anonymous poster hash: a99fa...ec8

Skrevet

Har ikke barnefaren ett barn fra før som er knapt ett år eldre enn din da? Blir da 3 veldig tette med tre ulike damer?

Anonymous poster hash: 89b77...cdc

Skrevet

Jeg er også veldig babysyk. Men blir ikke gravid 😢😢

Anonymous poster hash: 86a84...d41

Skrevet

Har ikke barnefaren ett barn fra før som er knapt ett år eldre enn din da? Blir da 3 veldig tette med tre ulike damer?

Anonymous poster hash: 89b77...cdc

elsdte er nesten 2 år eldre enn min, så de blir 3 og 5 når neste baby kommer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...