Gå til innhold

Hvor mange kilo har du lagt på deg i ferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 kilo her!!! Herregud! Gi meg litt tyn nå, jeg trenger motivasjon til å stramme inn!

Anonymous poster hash: 94251...c7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke.. Men vet at keg har lagt på meg 12kg det siste året😱😣 så nå når ferien er over må jeg prøve å komme inn i noen gode vaner igjen.. Frem til jul😩

Anonymous poster hash: b5af2...630

Skrevet

Ingen :-) men veier 12 kg over trivsel, så har litt å ta av.

Anonymous poster hash: 10a9a...04f

Skrevet

gått ned 0,8 kg :)

Skrevet

Gått ned ca 20 kg i ferien :D

(Fått baby..... hehe...)

Anonymous poster hash: a1666...2b1
Skrevet

Gått ned. Sluttet helt med sukker i sommer, og det synes. Både på kroppen og vekta. 😉

Anonymous poster hash: 3ab9d...22a

Skrevet

Null.

Anonymous poster hash: 5caf8...ed1

Skrevet

Utrolig nok bare 1 kg. Til tross for lite aktivitet, mengder med god mat skylt ned med godt øl og fantastisk vin!!

For meg måles ikke livskvaliteten i kg, men i velvære og jeg har det bra BMI er på 22.7.

Anonymous poster hash: f38ee...a5e

Skrevet

Huff sikkert 3-4kg. Nå er det nok!

Anonymous poster hash: 86bc2...792

Skrevet

4 kg her også. Er veldig snart overvektig og bør skjerpe meg veldig, men hver eneste ferie (jule-, påske- og sommerferie) så legger jeg veldig på meg. 😱

Skrevet

Ååååå, nesten 3 kg!! 😩

Må virkelig skjerpe meg nå, er sukkerjunkie. Vet jeg må kutte helt på snop ol men fader og, mannen er værre enn meg og han drar fram godis hele tiden etter at ungene har lagt seg. Har vært ekstra mye nå i sommer 😕😕

Anonymous poster hash: 98f1f...54c

Skrevet

Gått ned fem kilo

Anonymous poster hash: a082a...7ad

Skrevet

1.4 Kg opp. Minus 23 siden jul.

På igjen nå.

Skrevet

4 kg opp, mistet straks 3 av de😆😆 satser på at jeg går videre nedover og, for er pr.dags dato 14 kg over trivselsvekt😣 har gått ned 16 totalt da👍

Anonymous poster hash: 30129...c40

Skrevet

Ingen. Pleier ikke gå hverken opp eller ned i ferier og høytider. Vært stabil på samme vekt i årevis .

Skrevet

Aner ikke. Har ikke vekt.

Anonymous poster hash: 6ea93...eba

Skrevet

Null

Anonymous poster hash: f23ae...0e3

Skrevet

Kan aldri tenke meg at jeg har gått noe særlig opp i vekt. Ligger stabilt på samme vekt uavhengig av ferie eller hverdag. Gikk en lite trinn ned når jeg begynte å løpe mye, men gikk de nesten opp igjen når jeg begynte med hard styrketrening. Vekt og bmi er lav (55kg/19) men stabil uansett om jeg spiser mer eller usunt en periode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...