Gå til innhold

Flere som er slitne av ferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lengter faktisk til hverdagen jeg... Med skole , lekser og aktiviteter. Godt med ferie, for all del... Men nå er jeg sliten ... Skoleferien kunne med hell vært noen uker kortere...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nopp. Heldigvis ikke hverdag her før om 2 uker :-)

Skrevet

Niks, gruer meg til hektisk hverdag igjen. Elsker roen og tiden sammen.

Skrevet

Godt med ferie, og godt med hverdag igjen. Skjønner hva du mener:) Men nå blir minsten fire snart, og eldste er seks, så ferien blir bedre og bedre for hvert år! De sover lenger om morgenen, og de klarer seg i større grad selv. Synes de første årene var slitsomme i ferietider, og lengtet da tilbake til hverdagen i mye større grad enn nå.

Før følte jeg at jeg trengte en ferie etter ferien, og jeg var ikke alene om det! Mulig dette kun gjelder vanlig dødelige, og ikke dib-mødrene;)

Skrevet

I år har jeg vært litt delt. Jeg gleder meg virkelig ikke til hverdagsmaset, men siden jeg er syk denne sommeren så er den ekstra tung. Heldigvis hadde vi ikke noen store ferieplaner og heldigvis har barna vært strålende fornøyde med hjemmeferie i stor grad. Så ferien har tross alt gått over all forventning, og nå som vi er så godt i gang ønsker jeg ikke hverdagen tilbake nei.

Skrevet

Ikke sliten av at barna har ferie,men sliten av å reise på ferie. Kjas og mas fra ende til annen,så vi var bare på en liten tur og koste oss hjemme resten av ferien.

Jeg jobber turnus og synes det er deilig å sove litt lenger om morgenen,og bare ta dagen som den kommer på fridager.

Anonymous poster hash: 0b51e...f1a

Skrevet

Nei. Superdeilig med ferie og god tid til mann, barn og meg selv.

Gruer meg heller til jobb igjen og stress igjen.

Anonymous poster hash: 90ae3...ac4
Skrevet

Nei. Vi har tre små under 6 år så vi legger lista lavt, tar det med ro og har ikke mye planer. Så dermed blir ferien utmerket! Avslappende og deilig!

Anonymous poster hash: a962e...413

Skrevet

Gleder meg alltid til høsten etter en lang ferie! Men nå er min ferie over og bare skolebarna har ferie! Skjer ikke så mye for de heller nå, så tror de også gleder seg!

Anonymous poster hash: 1cf2e...127

Skrevet

gleder meg og komme tilbake til jobb nå og mini i barnehagen,trenger det begge 2, jeg ville bare ha 3 ukers fri,men måtte ta ferie i 4 pga alle på jobben har ferie samtidlig :P

Skrevet

Både og. Det er sinnsykt deilig med late dager, men jeg kjenner at det også blir godt å komme på jobb igjen. Jeg savner kollegaene mine, og jeg er veldig glad i jobben min. Men den første uka kommer til å bli døds-hektisk, med jobbing dag og natt, for da må jeg ta igjen alt jeg vanligvis gjør i den perioden jeg nå har hatt fri, i tillegg til det som hører til den uka. Blir travelt, men morsomt 😃

Anonymous poster hash: eb74a...3b6

Skrevet

Nei nei nei. Ferien gleder vi oss til hele året. Heldigvis halvannen uke igjen. Har begynt å glede oss til høstferie og snakke litt om hva vi skal gjøre neste sommerferie.

Anonymous poster hash: 0094a...962

Skrevet

Har liksom ikke fått startet ferien ennå jeg da, siden hele sommern har gått med til noe helt annet. Minsten har begynt sann delvis i barnehagen igjen og straks tilvenning til stor avd.

Så drar jeg på 15 dagers ferie :D

Skrevet

Jeg kunne godt trengt en ferie etter ferien. Er lei av oppussing, fiksing og ordning. Det er veldig hyggelig med hytte, men i år har det vært i overkant mye som måtte gjøres her... 😏

Skrevet

Nei! Tilbake på jobb i går, hatt tre uker. Føler ferien bare fløy av sted:( skulle gjerne hatt tre uker til..

Mannen og barna er hjemme en uke til - misunner dem sååå!!

Anonymous poster hash: 6371c...45b

Skrevet

Vært hjemme siden mai pga sykdom, er spent på oppstart 50% etter ferien. Håper jeg greier det og kommer meg tilbake til min vante stilling fort! At jeg blir bra av dette "jegikkevethvaer,mensomerplagsomt" og som legene, i mangel på annen forklaring kaller virus.

Heldigvis er ungene fornøyde selv om ferien ikke ble som ønsket.

Anonymous poster hash: 5a2bd...9e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...