Gå til innhold

c25k-appen. Noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har startet å jogge,og bruker denne appen. Skal starte på dag 5 i dag,men 90+90 sekund jogge/gå. Ser at neste uke skal jeg opp i 3 min jogging...er ikke det litt raskt? Fra 90 sek til 3 min fra ene uka til den andre? Kjenner jeg gruer meg litt...

Noen som har prøvd denne appen som kan si litt om sine erfaringer? Er forøvrig helt utrent men har klart å følge appen hittil.

Anonymous poster hash: 2a06a...fc0

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det går helt fint!! Jeg var livredd sjæl, men det gikk som ei kule! var overhodet ikke trent når jeg starta. Overhodet!

Skrevet

"Kunne" du jogge da du var ferdig? Føler at jeg ikke kan jogge,men det er vel helst at jeg ikke liker å jogge...

HI

Gjest Sekretøsa
Skrevet

"Kunne" du jogge da du var ferdig? Føler at jeg ikke kan jogge,men det er vel helst at jeg ikke liker å jogge...

HI

Etter 5 uker med den jogga jeg 20 minutter uten stopp (hadde knapt sovet på 4 døgn pga syke barn og var overlykkelig når noen kom å satt her litt). Om jeg kunne jogge vet jeg ikke. .. kom meg aldri opp til 5 km, men klarte 3 uten stopp. Jogge er ikke gøy, men det funker som bare det. Artig å se progresjonen! Nå har jeg ikke jogga siden i vinter og ikke kan jeg gjøre det på en god stund enda, men når jeg en gang kan kommer jeg til å bruke den igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...