Gå til innhold

Mellomnavn til Aria

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke så glad i navnetråder men kjenner jeg er litt stuck of trenger litt inspirasjon. Vi er forelsket i navnet Aria. Vi har allerede et alternativ til mellomnavn men har egentlig lyst til å spare det til jente nummer 2.

Har tenkt litt alternativer med både familienavn og "fremmede" navn som

Oline

Emmeline

Noen som kan trigge meg litt? Blir blind av navnelister og har ingen andre familiemedlemmer jeg ønsker å ha navn fra.

Anonymous poster hash: 33c7d...2bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv Arja, i så fall. Vet om ei som heter Arja Martine, det er ei flott jente.

Anonymous poster hash: 32a7e...843

Skrevet

Aria er nydelig! Arja blir jo en annen uttale. Jeg synes det er så fint at jeg synes det helst bør stå alene. Hvis ikke ville jeg valgt det andre navnet dere liker så godt. Det er for det første ikke sikkert dere får en jente til, for det andre er det ikke sikkert dere liker det lenger da, for det tredje kan det være at noen i omgangskretsen/familie har brukt navnet innen da slik at dere ikke har lyst å bruke det likevel.

Skrevet

Aria er nydelig! Arja blir jo en annen uttale. Jeg synes det er så fint at jeg synes det helst bør stå alene. Hvis ikke ville jeg valgt det andre navnet dere liker så godt. Det er for det første ikke sikkert dere får en jente til, for det andre er det ikke sikkert dere liker det lenger da, for det tredje kan det være at noen i omgangskretsen/familie har brukt navnet innen da slik at dere ikke har lyst å bruke det likevel.

Du har noen gode poeng der.. De siste månedene har vi sagt navnene sammen så mange ganger at vi egentlig har endt opp med å like hvordan det klinger sammen. Vi finner liksom ikke noen annen kombinasjon heller.

Og det blir definitivt Aria med i og ikke J eller Y. :-) Da gjenstår det bare at bebis er en jente for de har vært litt usikre! Tror det blir jente altså.. Hvis ikke blir det John! Enkelt og greit, passer like godt på en mann med stort hjerte som en mafiaboss og er etter fantastiske familiemedlemmer på hver vår side. Bankers. :-)

Skrevet

stakkars unge

Anonymous poster hash: ee2b1...8e5
Skrevet

stakkars unge

Anonymous poster hash: ee2b1...8e5

Stakkars deg.

Skrevet

Kjempefint navn!

Bruk mellomnavnet dere har tenkt på, for når neste (evt) jente kommer, så har dere sikkert andre navn.

Skrevet

Blaze? Google det!

Anonymous poster hash: fc910...901

Skrevet

Aria Cesilie var egentlig valget her, men endte opp med Thea Aurora når hun kom til, passet henne så mye bedre ;)

Anonymous poster hash: 7bfc4...243
Skrevet

Ja, er jo forberedt på at hun slettes ikke trenger å være en Aria! :) Blir veldig spennende å se OM HUN BARE KUNNE KOMME UT!

Skrevet

Aria Kamille

Aria Ulrikke

Aria Leonore

Aria Josefine

Aria Alvilde

Aria Danielle

Aria Christine

Og ikke heng deg opp i "stakkars unge" kommentaren. Det er bare Blair Waldorf som er ute etter å skape kvalme, hun er ikke helt frisk.

Anonymous poster hash: 8d2ef...3ae

Skrevet

Stark 😀

Anonymous poster hash: fa943...a5f

Skrevet

Jeg prøver alltid å være forberedt på dritt på tråder jeg starter. Alltid noen som er smålige mobbere og det er så tragisk å se på! Tusen takk for støtten, hehe :) Lurer litt på om vi går for det mellomnavnet vi har tenkt men ingenting er bestemt før vi får hilse på! ^_^ For alt jeg vet er hun en Gudrun (nei, det navnet er ikke på noen liste hos oss denne gangen altså hehe)

Aria Isabelle er tanken så langt :)

Og takk for tips! Aria Ulrikke var også stilig!

Skrevet

Stark

Det er jo et engelsk etternavn, kan jo ikke ha det ;)

Skrevet

Aria othilie. Aria mathilde. Aria olava. Aria pernille. Aria josefine. Aria helene. Aria vivian.

Anonymous poster hash: 3e269...69c

Skrevet

Stark

Det var nok en morsom henvisning til Game of thrones 😁😉😁

Anonymous poster hash: 68d5e...1bf

Skrevet

Aria er nydelig, synes det står penest alene. Ev. Aria Elida

Anonymous poster hash: 0fa51...bb1

Skrevet

Jeg må bare selnge med på at aria elida var nydelig! :-D 

Anonymous poster hash: e4223...832
Skrevet

Stark

Det var nok en morsom henvisning til Game of thrones

Anonymous poster hash: 68d5e...1bf

Jeg skjønte det ;):P

Skrevet

Jeg må bare selnge med på at aria elida var nydelig! :-D 

Anonymous poster hash: e4223...832

Aria er nydelig, synes det står penest alene. Ev. Aria Elida

Anonymous poster hash: 0fa51...bb1

Må si meg enig, det var også nydelig!

Skrevet

Aria Amanda

Aria Benedicte

Gjest Antarctica
Skrevet

Syns ikke navn som begynner på vokal er så fine som mellomnavn hvis fornavnet også slutter på vokal. Isabelle, Oline, Elida osv blir tungt å si etter Aria. Ariaelida - det glir nesten ikke. Mangler konsonanter. Syns også det er tungt hvis begge ender på a.

Hva med:

Aria Sabine

Aria Belle

Aria Katinka

Aria Sol

Aria Milli

Aria Lilli

Aria Ruth

Aria Vibeke

Skrevet

Syns ikke navn som begynner på vokal er så fine som mellomnavn hvis fornavnet også slutter på vokal. Isabelle, Oline, Elida osv blir tungt å si etter Aria. Ariaelida - det glir nesten ikke. Mangler konsonanter. Syns også det er tungt hvis begge ender på a.

Hva med:

Aria Sabine

Aria Belle

Aria Katinka

Aria Sol

Aria Milli

Aria Lilli

Aria Ruth

Aria Vibeke

Jeg synes ikke 1 og 2 stavelsesnavn er fine etter et 3-stavelsesnavn, spesielt når trykket er på den første stavelsen i 2. navnet.. Sær? Jepp :)

Så jeg hadde gått for Aria Sofie, Aria Ovidie, Aria Linnea eller til nød Aria Mari, med trykk på i-en... Sær og vanskelig når det gjelder navn? Jepp ;)

Anonymous poster hash: d2cd8...ec2

Gjest Antarctica
Skrevet

Hva med:

Aria Sabine

Aria Belle

Aria Katinka

Aria Sol

Aria Milli

Aria Lilli

Aria Ruth

Aria Vibeke

Jeg synes ikke 1 og 2 stavelsesnavn er fine etter et 3-stavelsesnavn, spesielt når trykket er på den første stavelsen i 2. navnet.. Sær? Jepp :)

Så jeg hadde gått for Aria Sofie, Aria Ovidie, Aria Linnea eller til nød Aria Mari, med trykk på i-en... Sær og vanskelig når det gjelder navn? Jepp ;)

Anonymous poster hash: d2cd8...ec2

Aria Sofie fungerte etter mine kriterier også ;)

Skrevet

Mellomnavnet bør begynne med en konsonant syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...