Gå til innhold

Hvis jeg tar abort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det da an å ta farskapstest av fosteret?

Anonymous poster hash: 9d3c2...94b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går det da an å ta farskapstest av fosteret?

Hvem har interesse av å gjøre det?? Barnet er jo allerede drept?

Anonymous poster hash: 02901...a95

Skrevet

Jeg har blitt voldtatt, overfallsmann, jeg har en samboer så det kan være voldtektsmannen eller min samboer som er faren. Vi har bestemt oss for å ta abort, vi vil ikke risikere at det ikke er min samboer sitt, i tillegg er han som voldtok svart i huden, nei det går bare ikke. Men har en liten trang til å vite hvem det er som er faren uanset.

Skrevet

Jeg har blitt voldtatt, overfallsmann, jeg har en samboer så det kan være voldtektsmannen eller min samboer som er faren. Vi har bestemt oss for å ta abort, vi vil ikke risikere at det ikke er min samboer sitt, i tillegg er han som voldtok svart i huden, nei det går bare ikke. Men har en liten trang til å vite hvem det er som er faren uanset.Anonymous poster hash: 9d3c2...94b

❤️

Anonymous poster hash: 375b8...f52

Skrevet

Jeg regner med dette er en politisak og da vil det være enklere å få DNA-test pga bevisinnsamling. Klem til deg.

Anonymous poster hash: 6b30a...dad

Skrevet

-men hvis det er samboer sin kommer du vel til å sørge deg ihjel? Er du sikker på at det er bra å vite det?

Skrevet

-men egentlig kan du vel teste før du bestemmer deg? Som at man tar andre typer prøver og tester veldig tidlig i svangerskapet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...