Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #1 Skrevet 28. juli 2015 Er vi flere her inne som ikke liker hunder? virker som mange liker dem.. Anonymous poster hash: 80dd3...b06
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #2 Skrevet 28. juli 2015 Da er jeg glad du ikke er i min omgangskrets Anonymous poster hash: 7e173...b63
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #3 Skrevet 28. juli 2015 Liker heller ikke hunder spesielt mye. Og folk som tar med seg hund hjem til meg uten å spørre blir jeg gal av. (Hunden pisset i sengen min)😡😡 Anonymous poster hash: fa211...4ed
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #4 Skrevet 28. juli 2015 Synes hunder er grisete, og skjønner ikke at folk frivillig vil ha de inne i huset sitt... Anonymous poster hash: eca13...3df
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #5 Skrevet 28. juli 2015 Har hund sjøl,men ikke dermed sagt at jeg liker alle hunder. Noen er sikkelig nasty, men det er jo eier sin skyld at de stinker og er helt seige. Hund trenfer faktisk en vask i ny og de også. Anonymous poster hash: a3294...cea
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #6 Skrevet 28. juli 2015 Jeg liker ikke katter😂 Anonymous poster hash: bbe88...53d
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #7 Skrevet 28. juli 2015 Og jeg liker ikke menn med lyst hår. Anonymous poster hash: d5e38...a55
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #8 Skrevet 28. juli 2015 Jeg er redd hunder men synes mange raser er søte og fine. Liker ikke store hunder og kamphandlinger skjønner ikke at folk har det å slipper de løs ute. Anonymous poster hash: 4679a...123
Willy W Skrevet 28. juli 2015 #9 Skrevet 28. juli 2015 Jeg liker mange hunder...men ikke alle. Akkurat som jeg liker mennesker. ..men ikke alle
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #10 Skrevet 28. juli 2015 Ikke spesielt begeistret. Anonymous poster hash: 5e75c...d46
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #11 Skrevet 28. juli 2015 Jeg misliker mennesker som ikke liker hunder! De er ondskapsfulle mennesker uten empati og de er stort sett veldig egoistiske. Æsj!!!!! Anonymous poster hash: ce0ce...d1a
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #12 Skrevet 28. juli 2015 Liker ikke hunder så godt og er redd store hunder pga angrep som barn. Anonymous poster hash: 9f51c...cf9
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #13 Skrevet 28. juli 2015 Jeg misliker mennesker som ikke liker hunder! De er ondskapsfulle mennesker uten empati og de er stort sett veldig egoistiske. Æsj!!!!! Anonymous poster hash: ce0ce...d1a 😂😂😂 Anonymous poster hash: fa211...4ed
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #14 Skrevet 28. juli 2015 Siterer Bill Murray jeg; I'm suspicious of people who don't like dogs, but I trust a dog when it doesn't like a person 😊😊😊 Anonymous poster hash: d9504...2e1
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #15 Skrevet 28. juli 2015 Siterer Bill Murray jeg; I'm suspicious of people who don't like dogs, but I trust a dog when it doesn't like a person 😊😊😊 Anonymous poster hash: d9504...2e1 Jeg misliker hunder, likevel kommer ca alle bort til meg. Uting synes jeg. Anonymous poster hash: 7cc32...368
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #16 Skrevet 28. juli 2015 Dere som føler for å slenge dritt til de som ikke liker hunder: hvorfor? Hva har vi gjort dere egentlig? Fy søren.. Anonymous poster hash: 80dd3...b06
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #17 Skrevet 28. juli 2015 Dere som føler for å slenge dritt til de som ikke liker hunder: hvorfor? Hva har vi gjort dere egentlig? Fy søren.. Anonymous poster hash: 80dd3...b06 .....d1a tok kaka! Anonymous poster hash: fa211...4ed
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #18 Skrevet 28. juli 2015 Jeg er dritt lei hunder og eierne deres. Løper løse rundt overalt og forpester nærmiljøet. Har lyst til å hente rottegift hver gang jeg ser en. Anonymous poster hash: 32868...27d
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #19 Skrevet 28. juli 2015 Jeg synes mange hunder er søte, men jeg synes de lukter vondt. Anonymous poster hash: cbd63...790
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #20 Skrevet 28. juli 2015 Jeg er dritt lei hunder og eierne deres. Løper løse rundt overalt og forpester nærmiljøet. Har lyst til å hente rottegift hver gang jeg ser en. Anonymous poster hash: 32868...27d Jeg er drittlei alle katter som bæsjer i min hage. Skal jeg legge rottegift ute eller skaffe meg luftgevær? Jisses! Anonymous poster hash: e230f...5f8
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #21 Skrevet 28. juli 2015 Skulle tatt seg ut om jeg ikke likte dem er veterinær bosatt på gård Anonymous poster hash: 7b5f8...277
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #22 Skrevet 28. juli 2015 Jeg er dritt lei hunder og eierne deres. Løper løse rundt overalt og forpester nærmiljøet. Har lyst til å hente rottegift hver gang jeg ser en. Anonymous poster hash: 32868...27d Dra alle over en kam du... Jeg har hund selv, men lar aldri hunden gå på luftetur alene eller plage nabolaget med bjeffing. Og etter at jeg fikk hund selv så er ikke jeg begeistret for hundefolk selv. For det er altfor mange som ALDRI skulle hatt hund og disse tullingene ødelegger for oss ordentlige hundefolk. Anonymous poster hash: a3294...cea
Hjertefru Skrevet 28. juli 2015 #23 Skrevet 28. juli 2015 Dere som føler for å slenge dritt til de som ikke liker hunder: hvorfor? Hva har vi gjort dere egentlig? Fy søren..Anonymous poster hash: 80dd3...b06 Det eneste jeg tenker om folk som ikke liker hunder er ar de sikkert ikke er vant til hund.Utover det synes jeg at alle,også de som ikke er overbegeistret må akseptere at hunder er en naturlig del av samfunnet og hverdagslivet. Og innrette seg deretter. Min erfaring er at hundeeiere stort sett følger lover og regler. De som ikke liker hunder og forventer at alle skal ta hensyn til det, tenker jeg er veldig selvsentrerte. Hunder har tross alt vært menneskers følgesvenn i 10000 år. Hunder er viktige for oss mennesker.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #24 Skrevet 28. juli 2015 Dere som føler for å slenge dritt til de som ikke liker hunder: hvorfor? Hva har vi gjort dere egentlig? Fy søren..Anonymous poster hash: 80dd3...b06 Det eneste jeg tenker om folk som ikke liker hunder er ar de sikkert ikke er vant til hund.Utover det synes jeg at alle,også de som ikke er overbegeistret må akseptere at hunder er en naturlig del av samfunnet og hverdagslivet. Og innrette seg deretter. Min erfaring er at hundeeiere stort sett følger lover og regler. De som ikke liker hunder og forventer at alle skal ta hensyn til det, tenker jeg er veldig selvsentrerte. Hunder har tross alt vært menneskers følgesvenn i 10000 år. Hunder er viktige for oss mennesker. Nei, man kan mislike hunder selv om man er vant til dem. Hva mener du med at de s ikke liker hund skal innrette seg? Hvordan tenker du isåfall at hundeeiere skal innrette seg? Jeg liker ikke hunder. Synes de er fryktelig utrenslige og jeg takler ikke mer hundehår i maten hos dem som har hund. Dessuten er jeg allergisk. Alt dette betyr likevel ikke at jeg er slem med hunder eller eierne. Jeg synes bare det ta for lite hensyn til dem som ikke liker løse hunder. Båndtvang skal følges. Anonymous poster hash: cbd5b...110
Hjertefru Skrevet 28. juli 2015 #25 Skrevet 28. juli 2015 Dere som føler for å slenge dritt til de som ikke liker hunder: hvorfor? Hva har vi gjort dere egentlig? Fy søren..Anonymous poster hash: 80dd3...b06 Det eneste jeg tenker om folk som ikke liker hunder er ar de sikkert ikke er vant til hund.Utover det synes jeg at alle,også de som ikke er overbegeistret må akseptere at hunder er en naturlig del av samfunnet og hverdagslivet. Og innrette seg deretter. Min erfaring er at hundeeiere stort sett følger lover og regler. De som ikke liker hunder og forventer at alle skal ta hensyn til det, tenker jeg er veldig selvsentrerte. Hunder har tross alt vært menneskers følgesvenn i 10000 år. Hunder er viktige for oss mennesker. Nei, man kan mislike hunder selv om man er vant til dem. Hva mener du med at de s ikke liker hund skal innrette seg? Hvordan tenker du isåfall at hundeeiere skal innrette seg? Jeg liker ikke hunder. Synes de er fryktelig utrenslige og jeg takler ikke mer hundehår i maten hos dem som har hund. Dessuten er jeg allergisk. Alt dette betyr likevel ikke at jeg er slem med hunder eller eierne. Jeg synes bare det ta for lite hensyn til dem som ikke liker løse hunder. Båndtvang skal følges. Anonymous poster hash: cbd5b...110 Enig med deg i at Ev båndtvang skal overholdes. Også enig i at allergikere og folk med hundefobi må tas hensyn til. Men har problemer med å forholde meg til det at folk bare ikke liker hund, syns de er urenslig osv. Jeg holder fex ikke hunden innestengt på et rom bare fordi besøkende ikke "liker" hunder. Det at fex du ikke liker hund, er ditt problem, ikke mitt eller hundens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå