Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #1 Skrevet 28. juli 2015 Ei venninnes dilemma. De har vært sammen i 15 år, ett barn. Mannen har tidligere vært mye utro og alltid skrevet med damer osv. Hun har kvier seg for å gå ut med sin egen mann da hun føler seg dum. Det flokker seg alltid mange damer rundt ham. Han er på en måte profilert i byen vår og alle vet hvem han er, mange ser opp til han. Han har alltid vært en pikenes Jens i deres forhold. Mest før barnet men også nå. Hun vil holde med ham pga barnet men hennes følelser er borte for ham. NÅ har hun truffet igjen ungdomskjæresten som hun alltid har snakket så varmt om. OG NÅ er jo hennes mann vill i nikkersen. Jeg håper hun forlater ham og treffer igjen sin gamle flamme! Tanker? Anonymous poster hash: 0bd66...3a5
Gjest Antarctica Skrevet 28. juli 2015 #2 Skrevet 28. juli 2015 Karma is a bitch... Han hadde vært ute av mitt liv lenge før gamlekjæresten var på banen altså, hvis han har fjaset med damer i så mange år.
the amazing spidermamma Skrevet 28. juli 2015 #3 Skrevet 28. juli 2015 Hun fortjener bedre enn den mannen hun har, i hvertfall.
klg,2 boys now:) Skrevet 28. juli 2015 #4 Skrevet 28. juli 2015 I like it A lot😜👍💪 Håper hun går for ungdomskjæresten og ikke tillater og bli behandlet som nåværende mann gjør.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #5 Skrevet 29. juli 2015 Skjønner ikke hvorfor hun skal holde sammen med en sånn dust. Håper hun går for gamlekjæresten. Anonymous poster hash: 81943...6e4
Mia_73 Skrevet 29. juli 2015 #6 Skrevet 29. juli 2015 Hun burde gå ut av sitt gamle forhold før hun starter et nytt mener jeg. Holder hun på med ekskjæresten nå er hun jo like mye utro som mannen.
Superdolly Skrevet 29. juli 2015 #7 Skrevet 29. juli 2015 Ingen mann hadde rukket å være utro mot meg en rekke ganger. Jeg hadde gått lenge før det. Så nei, jeg hadde ikke holdt ut med en sånn mann. Og jeg håper for din venninnes skyld at hun forlater ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå