Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #1 Skrevet 28. juli 2015 På meg. Jeg er og gravid. For meg ser det ut som de som glante i går var endel lengre på vei enn meg - for jeg har nemlig så stor mage at jeg ser fødeklar ut allerede :p 26/27 uker på veg. Har 13/14 uker igjen til termindato. De tror sikkert jeg er sprekkeferdig...! Samboeren min lurer på hvor stor jeg skal bli mot slutten. Anonymous poster hash: 61c1e...959
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #3 Skrevet 28. juli 2015 Beklager, men du ser spøkelser på høylys dag.Nei? For en antakelse fra noen som ikke vet noe om dette Anonymous poster hash: 61c1e...959
aanonym Skrevet 28. juli 2015 #4 Skrevet 28. juli 2015 (endret) Joda, jeg vet noe om dette. Jeg vet hvor selvopptatt/fokusert man blir som gravid, særlig med den første. Har født to digre barn og følte at alle, særlig andre gravide, glante på meg og at de aldri hadde sett en så enorm gravid. Men slik var det selvsagt ikke. Du er garantert ikke den største gravide noen av dem har sett. Og uansett spiller det ingen rolle. Ikke bruk tid og krefter på dette, det er bare innbilning. Endret 28. juli 2015 av aanonym
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #5 Skrevet 28. juli 2015 Ingen gravide bryr seg om deg og din mage. De har mer enn nok med seg selv og sin egen mage. Så innbilsk..? Anonymous poster hash: fcfb5...b83
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #6 Skrevet 28. juli 2015 Hva har dere negative damer over her spist ? Mange sitroner? Hi. Det kan nok stemme at de ser på deg. Jeg legger også merke til gravide (er ikke gravid selv nå) , og spesielt store gravidmager ser man jo på 😊 Anonymous poster hash: 77e0f...ac2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå