Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #1 Skrevet 28. juli 2015 Forteller du hele livshistorien din til pasientene eller???? Er hos noen med sokkelleilighet og det er søren meg ikke mulig å høre seg selv tenke engang pga den brautende, ufattelig irriterende kjerringa av en hjemmehjelp som sitter og skriker livshistorien sin til den (ikke hørselshemmede) huseieren. trodde hjemmehjelper skulle hjelpe, ikke snakke høl i huet på gamlingene Anonymous poster hash: 10b5a...3b2
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #2 Skrevet 28. juli 2015 Forteller du hele livshistorien din til pasientene eller???? Er hos noen med sokkelleilighet og det er søren meg ikke mulig å høre seg selv tenke engang pga den brautende, ufattelig irriterende kjerringa av en hjemmehjelp som sitter og skriker livshistorien sin til den (ikke hørselshemmede) huseieren. trodde hjemmehjelper skulle hjelpe, ikke snakke høl i huet på gamlingene Anonymous poster hash: 10b5a...3b2 Veldig mange eldre er ensomme, og det at hjemmehjelpen gidder å snakke med den eldre er faktisk positivt! Jeg vet iallfall at bestemora til samboeren min setter veldig pris på det, selv om hun ikke er så ensom som mange andre! Anonymous poster hash: 7a6f7...284
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #3 Skrevet 28. juli 2015 Mener du vaskehjelp eller hjemmesykepleien? I hjemmesykepleien skal du være litt mer forsiktig med informasjon om deg selv enn om du er der for å vaske, mener jeg. Vaskehjelp har klienter ikke pasienter. Det er en forskjell. Anonymous poster hash: fc1c7...c6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå