Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #1 Skrevet 28. juli 2015 Det er noe dritt synes jeg. Ekle, kalde, ekle p ta på, blir stive etter vask, upraktiske. Idiotisk oppfinnelse og hver gang vordende førsregangsforeldre kjøper den dritten så tenkerne at det var bortkastede penger gitt. Hvorfor ikke kjøpe noe ordentlig?? Det er SÅ mange gode tepper der ute. Anonymous poster hash: f4ff1...ce8
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #2 Skrevet 28. juli 2015 Kanskje for at de andre ikke har samme preferanse som deg. Hva liker du? Anonymous poster hash: b78f9...b06
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #3 Skrevet 28. juli 2015 Fordi andre har andre synspunkt enn deg kanskje.. har brukt helsepleddene våre mye, kjøpte til og med flere som andregangsmor.. Anonymous poster hash: 364de...55b
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #5 Skrevet 28. juli 2015 Ingen tvinger deg å bruke dem. Det er en fri verden. Anonymous poster hash: e9da8...d91
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #6 Skrevet 28. juli 2015 Ingen tvinger deg å bruke dem. Det er en fri verden. Anonymous poster hash: e9da8...d91 Sier du det assa ?? Anonymous poster hash: f4ff1...ce8
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #7 Skrevet 28. juli 2015 Jeg har aldri opplevd at de blir stive etter vask? Mine er deilige og myke, selv etter mye bruk og vask etter to barn. De puster greit, er lette, og ikke for varme. Men det finnes tepper/pledd som er bedre, det er jeg enig i. Anonymous poster hash: f30b0...70d
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #8 Skrevet 28. juli 2015 Kanskje for at de andre ikke har samme preferanse som deg. Hva liker du? Anonymous poster hash: b78f9...b06 Hvis de liker helsetepper er det noe alvorlig galt Anonymous poster hash: f4ff1...ce8
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #9 Skrevet 28. juli 2015 Ja vel. Deg om det. Jeg elsker de og bruker kun det på min sønn. Anonymous poster hash: a7257...36c
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #10 Skrevet 28. juli 2015 Jeg har aldri opplevd at de blir stive etter vask? Mine er deilige og myke, selv etter mye bruk og vask etter to barn. De puster greit, er lette, og ikke for varme. Men det finnes tepper/pledd som er bedre, det er jeg enig i. Anonymous poster hash: f30b0...70d Selvfølgelig er de ikke for varme. Det er sikkert slavebomull, det er ikke varmt Anonymous poster hash: f4ff1...ce8
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #11 Skrevet 28. juli 2015 Det er noe dritt synes jeg. Ekle, kalde, ekle p ta på, blir stive etter vask, upraktiske. Idiotisk oppfinnelse og hver gang vordende førsregangsforeldre kjøper den dritten så tenkerne at det var bortkastede penger gitt. Hvorfor ikke kjøpe noe ordentlig?? Det er SÅ mange gode tepper der ute. Anonymous poster hash: f4ff1...ce8 Hvem døde og gav deg retten til å definere sannheten om hva andre bør ha som preferanser? Anonymous poster hash: 4d56c...ba6
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #12 Skrevet 28. juli 2015 Ingen tvinger deg å bruke dem. Det er en fri verden. Anonymous poster hash: e9da8...d91 Sier du det assa ?? Anonymous poster hash: f4ff1...ce8 Jepp. Det er helt sant. Anonymous poster hash: e9da8...d91
Luksusdyret Skrevet 28. juli 2015 #13 Skrevet 28. juli 2015 Liker dem heller ikke. Her jeg bor er det så hardt vann at man må enten slå klærne ihjel med masse tøymykner, eller så blir de stive som stokk. Sikker "deilig" for babyen å få mot huden, grøss! Så her i huset går det kun i tynne fleecetepper.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #14 Skrevet 28. juli 2015 Helsetepper er myke og gode. Brukte de mye da ungene var små. Et av våre barn er ofte på sykehus, og elsker de gode varme helseteppene der. Anonymous poster hash: 2ee2d...7d5
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #15 Skrevet 28. juli 2015 Aldri brukt helseteppe til mine tidligere barn (høstbabyer), da var det ull og fleece det gikk i. Nå venter jeg sommerbaby, og ser for meg at helseteppe kan være kjekt, hvis det kommer noe sommervarme å skryte av snart da.... Anonymous poster hash: d8a41...4eb
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #16 Skrevet 28. juli 2015 Da jeg brukte det var det alltid myke, men tørketromla de hvis jeg ikke husker feil! Når barna var nyfødte låg de alltid pakket inn i et helseteppe! De klaga iallfall ikke! Anonymous poster hash: 22953...669
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #17 Skrevet 28. juli 2015 Hvis de blir stive etter vask, så er det vaskinga di det er noe feil med - ikke helseteppene. Anonymous poster hash: 1a7ac...eed
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #18 Skrevet 28. juli 2015 Jeg liker dem heller ikke, men det er fordi jeg er overfladisk og syns de er direkte stygge og minner meg om sykehus og institusjoner. Har nydelige hjemmestrikkede pledd, både i bomull og ull mye penere spør du meg (og ja, jeg vet at babyen ikke bryr seg) Anonymous poster hash: 5a345...971
Luksusdyret Skrevet 28. juli 2015 #19 Skrevet 28. juli 2015 Hvis de blir stive etter vask, så er det vaskinga di det er noe feil med - ikke helseteppene. Anonymous poster hash: 1a7ac...eed Vi har hardt vann i springen, så kan ikke akkurat velge annet vann til vask. Og jeg bruker ikke et tonn med tøymykner på babytøy, slik jeg gjør med mitt eget.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #20 Skrevet 28. juli 2015 Hvis de blir stive etter vask, så er det vaskinga di det er noe feil med - ikke helseteppene. Anonymous poster hash: 1a7ac...eed Vi har hardt vann i springen, så kan ikke akkurat velge annet vann til vask. Og jeg bruker ikke et tonn med tøymykner på babytøy, slik jeg gjør med mitt eget. Det hjelper ikke med annet enn Tørketrommel . Da slipper du det problemet med stive klær. Anonymous poster hash: d15d3...82a
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #21 Skrevet 28. juli 2015 Liker dem heller ikke. Her jeg bor er det så hardt vann at man må enten slå klærne ihjel med masse tøymykner, eller så blir de stive som stokk. Sikker "deilig" for babyen å få mot huden, grøss! Så her i huset går det kun i tynne fleecetepper. Og jeg synes fleecetepper er ekle og klamme og alt for glatte. Vi er vel rett og slett forskjellige. Blir nok folk av barna uansett teppe tenker jeg:) Anonymous poster hash: a3fbd...2e7
beachgirl Skrevet 28. juli 2015 #22 Skrevet 28. juli 2015 Jeg liker veldig godt å bruke helseteppe til babyen😃👍Det blir ikke for varmt, og han klarer å puste gjennom om han drar det over hodet!👍også er det mykt og godt💙
Luksusdyret Skrevet 28. juli 2015 #23 Skrevet 28. juli 2015 Hvis de blir stive etter vask, så er det vaskinga di det er noe feil med - ikke helseteppene. Anonymous poster hash: 1a7ac...eed Vi har hardt vann i springen, så kan ikke akkurat velge annet vann til vask. Og jeg bruker ikke et tonn med tøymykner på babytøy, slik jeg gjør med mitt eget. Det hjelper ikke med annet enn Tørketrommel . Da slipper du det problemet med stive klær. Anonymous poster hash: d15d3...82a Det kan vi ikke ha da jeg har store problemer med støvallergi som blir mye verre når vi har tørketrommel i hus Og strømregninga skyter i været
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #24 Skrevet 28. juli 2015 Vi har myke helsetepper og fantastiske Lille Lam tepper. Det blir ikke bedre. Anonymous poster hash: 6a206...b8a
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #25 Skrevet 28. juli 2015 Hvis de blir stive etter vask, så er det vaskinga di det er noe feil med - ikke helseteppene. Anonymous poster hash: 1a7ac...eed Vi har hardt vann i springen, så kan ikke akkurat velge annet vann til vask. Og jeg bruker ikke et tonn med tøymykner på babytøy, slik jeg gjør med mitt eget. Det hjelper ikke med annet enn Tørketrommel . Da slipper du det problemet med stive klær. Anonymous poster hash: d15d3...82a Det kan vi ikke ha da jeg har store problemer med støvallergi som blir mye verre når vi har tørketrommel i hus Og strømregninga skyter i været Litt eddik i skyllevannet, så slipper du stive klær. Anonymous poster hash: 2ee2d...7d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå