Gå til innhold

103.8

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag veiet jeg meg etter å ha kommet hjem fra ferie og vekten viste 103.8 kg! Herregud, tre kg vektøkning på ti dager. Dette går ikke lenger. Har null motivasjon lg har kun meg selv å skylde på. Noen tips til hvordan jeg kan motivere meg når jeg kjenner søtsuget? Jeg begynner allerede idag med å kutte søtsaker og junk.

Anonymous poster hash: 78f25...f4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk sjokk da jeg kom hjem fra ferie. 2 kg opp på to uker. Følge jeg ikke hadde spist spesielt mye eller usunt. Etter et par dager var kiloene borte igjen. Tror det hadde noe med varmen å gjøre. At kroppen var full av vann eller no. Mannen min hadde samme opplevelse.

Kanskje det gjelder deg også? Hvis ikke så er det bare gå gå på slank😜

Anonymous poster hash: 807f6...3dc

Skrevet

jeg var veldig redd for at jeg hadde gått opp,men hadde heldivis gått ned 0,8 på 3-4 uker ikke mye,men bedre enn og gå opp, veier nå 109,1 kg og veide 123,9 når jeg begynte og slanke meg i februar og jeg vil ned til i alle fall 70,så forsatt en lang vei og gå

Skrevet

Jeg fikk sjokk da jeg kom hjem fra ferie. 2 kg opp på to uker. Følge jeg ikke hadde spist spesielt mye eller usunt. Etter et par dager var kiloene borte igjen. Tror det hadde noe med varmen å gjøre. At kroppen var full av vann eller no. Mannen min hadde samme opplevelse.

Kanskje det gjelder deg også? Hvis ikke så er det bare gå gå på slank😜

Ikke mye tips her da men... Jeg har dilla på noe godt for tiden. Tortillalefse med kyllingpålegg, isbergsalat (bruker sånn fra pose), rødløk, tomat og mais (+litt dressing) veldig godt og magert.

Ikke drikk kalorier!

Hold deg helt borte fra sukker i en uke og kjenn forskjellen på kroppen!

Skrevet

Man kan fint avvenne seg fra sukker..desverre er det som alt vi er "avhengig" (alkoho etc) av. Vær sterk med deg selv. Etter to uker, vil,du se at søtsuget er redusert. Bytt ut sjokolade med frukt og brus med vann. Vet det er vanskelig, men det er bare i begynnelsen. Har vært der selv.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 13fe9...928

Skrevet

Hmm......hø? Jeg skjønner ikke hvorfor dette skal diskuteres? HVA LURER DU PÅ????

Anonymous poster hash: 0b0fa...d8b

Skrevet

Hmm......hø? Jeg skjønner ikke hvorfor dette skal diskuteres? HVA LURER DU PÅ????

Anonymous poster hash: 0b0fa...d8b

Hun har gått opp i vekt i sommer og fikk sjokk da hun gikk på vekten. Nå ville hun lufte tankene sine og kanskje få noen tips til hvordan hun kan gå med i vekt igjen.

Bare spør hvis det er noe mer du lurer på.

Skrevet

Det er vanskelig å slanke seg! De som greier det er beinharde og superflinke, synes jeg.

Tips; som hun sier over her, ikke drikk kalorier. Kutt ut sukker. Bøtt innpå med frukt og grønnsaker. (Mange mener nok at du bør holde deg unna frukt. Det kjenner du på selv. Jeg for min del synes det er litt tullete. Skal man legge om kosten så er det dumt å legge bort en matvare som inneholder en masse bra vitaminer og sporstoffer). Og ikke vær livredd for fett, men få i deg RIKTIG fett. Nøtter, avokado og makrell i tomat på grovt brød 😉

Lykke til! Og husk at du har god tid :) Ikke noe junk utenfor helgene, så kommer du langt 😉

Anonymous poster hash: cb435...24a

Skrevet

Jeg er i samme båt som deg. 88,7 kg i dag, det er ny rekord for meg bortsett fra når jeg hsr vært gravid. Har lagt på meg 3-4 på 3 uker. Håper at mye av det er vann/salt, kjenner meg skikkelig pløsete og hoven i hele kroppen. Tenkte å melde meg inn i Vektklubb.no, det hsr jeg hatt gode resultater fra før. Målet mitt er også 70 kg (selv om jeg håper å bli gravid lenge før jeg når det!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...