Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #1 Skrevet 28. juli 2015 På jobb igår kveld som også var første dag etter ferien begynte jeg å kaste opp. Hadde vært kvalm hele vakten, men når det var en time igjen gikk det ikke mer og jeg kastet opp. I natt har jeg kastet opp to ganger, ligget våken nesten hele natten med magesmerter, hodepine og vondt bak øynene. Idag føler jeg meg skikkelig slapp, er kvalm, hodepine og vondt i nakken. Begynner ikke på jobb før i ettermiddag så tenker jo at jeg bare ser det an etter å ha fått sovet litt når barna er levert i barnehagen Anonymous poster hash: 7d344...348
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #2 Skrevet 28. juli 2015 Siden du har vakter, jobber du i helsevesenet? I så fall - hold deg hjemme! God bedring Anonymous poster hash: 818be...96b
TPK Skrevet 28. juli 2015 #3 Skrevet 28. juli 2015 Eh ja! Spesielt hvis du jobber med mennesker. Sitter du på et kontor alene går det vel an, men du kommer jo ikke til å få gjort stort og du er vel smittsom... hadde blitt sur hvis du dukket opp på min jobb i alle fall!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #4 Skrevet 28. juli 2015 Jobber ikke i helsevesenet og har ikke direkte kontakt med andre mennesker enn kollegaene rundt meg. Sitter ikke alene på et kontor, men åpent kontolandskap Anonymous poster hash: 7d344...348
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå