Gå til innhold

Noen her med 4 barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette mer hektisk enn 3?

Jeg innbiller meg at man er travel uansett, og at 4 kanskje er like håndterlig som 3?

Erfaring å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fire barn. Den eldste er straks 18 og har flyttet hjemmefra, så jeg har igrunn bare tre boende hjemme. En på straks 6, en på 3 1/2 og baby på 2 mnd. Det går igrunn veldig bra synes jeg. Trodde overgangen fra 3 til 4 ville bli større, men det går bra :) 

Skrevet

Har 4 stk..8-6-3-1 år gamle--synest ikkje det er noko forskjell om en har tre eller fire :) 

Skrevet

Jeg har tre barn ei på snart 3 år, en på 4 år og en på 6 år. Venter nr.4 i februar :)

Skrevet

Spennende å høre - takk for svar :)

Opplever at det er mange som reagerer med forundring over at man i det hele tatt har tre. Da føler man seg litt gærn når man vurderer 4. Samtidig tenker jeg det er så mye positivt i en stor søskenflokk - og hektisk er det jo som sagt allerede å være en raltivt stor familie :)

Så er jo spørsmålet om jeg noen gang vil "føle meg ferdig"....? Det er jo en grense for hvor mange barn man kan lage da - uansett hvor flott de er!

Skrevet

hehe,eg har fire og føler meg absolutt ikkje ferdig ;) 

• 1 måned senere...
Skrevet

Huff..det er nesten uvirkelig bare å skrive det hær,men jeg har 3 fra før på 12,7 og 5 mens min samboer har ei på 15.Og imorgen blir p-staven fjernet,så er det i prøvinga på oss 😅 Jeg skulle definitivt ikke ha flere siden jeg har vært alene store deler av tiden med de 3 andre og har dem med to forskjellige fedre..men etter mye tenking og mange samtaler med samboeren så er ønsket om en til kommet😊samtidig som alle tankene om hvor mange vi blir-hvordan bil man da skal ha-hvor stort hus vi må ha og kommer eldste til å bli gal å flytte ut siden hun har sagt at vi ikke skal ha flere babyer😂 alt går seg vel til,men guuuud så mange tanker det ble nå når jeg skal gå fra 3 til 4,det var liksom ikke sånn fra 2-3😅 men ser flere sier at det ikke er så stort sprang?

Skrevet

Sånn er det med mine, dine, våre, familier anno 2015

Jeg vet alt om det

Jeg har tenkt på dette et par mnd nå, og har landet på at dette fikser vi. Livsfilosofi må vel være at man angrer å det man gjerne skulle gjort, men ikke turde. Jeg tror aldri jeg vil angre på et barn

Skrevet

Man klarer det man vil-Er det ikke det man sier?😊👍🏻 Konkluderte også med at vi er allerede mange,en til går fint😉 så blir det spennende å se da,om vi bruker lang tid,O-staven er hværtfall fjernet😄 Var dere begynt prøvinga?

Skrevet

Ikke enda - men rett rundt svingen. Så får vi se hva skjebnen vil :)

Skrevet

Jeg har 4 og syns det på en måte ikke er så hektisk mtp 3 eller 4 samtidig som at jeg Jon et det hadde vært mindre hektisk egentlig, bare det at man forlenger småbarnstiden når det stadig kommer en til det er jo på mange måter lettvint med fire når De eldste på nå 9 og sant 7 er så flinke .

Opplevde det som àt å få nummer 3 var overraskende, men positivt når jeg snakket med folk, mens det å få nummer 4 gir alle et sjokk . Med tre får man medfølelse når det er hektisk, mens nå føler jeg litt at jeg må takke meg selv for at det er hektisk

Skrevet

Er dette mer hektisk enn 3?

Jeg innbiller meg at man er travel uansett, og at 4 kanskje er like håndterlig som 3?

Erfaring å dele?

Jeg har fire barn! De er 6, 5, 3 og 1. Det er fantastisk travelt og gøy, og kan anbefales!!

• 3 uker senere...
Skrevet

Har 4 barn mellom 2 og 11 år og nå er jeg jammen meg gravid igjen! Syns ikke overgangen fra 3 til 4 var så ille. Man må jo selvfølgelig ha større bil men ellers har jeg ikke merket det store. Syns det er utrolig trivelig og de er så gode kompiser. Selvfølgelig en hektisk hverdag men det er det jo med 3 også 😉

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi har 4 barn. Men er ganske spredt på alder. De er 18,17,10 og 2 år😊

Skrevet

Jepp - det blir nok 4 på oss og - om vi får det til ... Gledelig jul :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...