Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #26 Skrevet 28. juli 2015 Ja har kroniske smerter i hele kroppen grunnet fibromyalgi. Går på tramagetic og sarotex for smerter. Anonymous poster hash: f87aa...6ae
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #27 Skrevet 28. juli 2015 Ja, har igrunnnå gitt opp å begrense inntaket av smertestillende. Mannen syns det er rart jeg fungerer i hverdagen når ham ser inntaket mitt og han vet det bare demper smertene litt. Som han sier: hadde jeg tatt din dagsdose hadde jeg vært så dopet ned at jeg ikke viste hvem jeg var. Han er sykepleier så han vet hva jeg tar og hvor sterke de er. Med x år der ulike leger og sykehus prøvde å finne ut hvorfor, ble det x antall år for å finne noe som hjalp riktigst mot smertene. Og det siste året er jeg bare litt lei og gitt opp med å begrense medisininntaket. Er på tide med nye prøver kjenner jeg, har på følelsen av at det er andre ting som har kommet siden sist. Kroppen vil ikke helt gjøre som jeg vil lengere, men skal vel sies at jeg ikke er den beste til å ta det helt med ro heller. Er kroppen temmelig grei endag prøver jeg å få gjort mest mulig unna, samt litt hver dag slik at ting ikke baller på seg. For plutselig har jeg en periode der kroppen ikke vil leke på noen dager. Anonymous poster hash: 70bab...2e6
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #28 Skrevet 28. juli 2015 Ja, daglige smerter i 8 mnd nå, tar sjeldent smertestillende, men av og til må det til, for å dempe smertene, men de slipper ikke helt taket, siden jeg tar en paracet, eller en ibux.. Men så lenge de roer seg, går det greit. Nå er jeg der hvor jeg skal til legen for å finne ut hvorfor det er slik, smerter og konstant utslitt :/ Burde nok vært hos legen før, men det "passet aldri", ble ikke prioritert, for det var jo ikke såååå ille, men nå har det vært ille i 7 dager, som betyr smertestillende for å klare jobben min. Da blir det legen. Anonymous poster hash: 9c883...3aa
Mandala Skrevet 28. juli 2015 #29 Skrevet 28. juli 2015 Jeg har omtrent aldri vondt noe sted og de få gangene jeg feks har hodepine så glemmer jeg at muligheten for smertestillende finnes.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #30 Skrevet 28. juli 2015 Ja, det tror jeg de fleste har. Noen i svært liten grad, noen veldig. De som har det i liten grad tror jeg bare ignorerer det, eller aksepterer det som en del av livet, fordi det ikke er viktig. For de som har veldig vondt er det jo ikke mulig å ignorere...og for dem er jo smertene "viktige" fordi de ødelegger livet. Jeg har en rygg som krangler litt, og en fot som ikke er helt god. Tar sjelden smertestillende, og gir det minst mulig oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 08c32...89c
Syngensang Skrevet 28. juli 2015 #31 Skrevet 28. juli 2015 Ja, vanlegvis, men ikkje så gale at eg må ta smertestillande, det går meir i periodar når eg er ekstra dårlig. Fungerar vanlegvis fint i kvardagen. Anser meg sjølv som frisk.
Isola&Lille+julegave Skrevet 28. juli 2015 #32 Skrevet 28. juli 2015 Ja, har plantar facitt i begge bena. Verst høyre. Vondt hver dag, men bedre noen dager enn andre. Verst når jeg har sittet i ro, og når jeg står opp. Tar voltaren hvis det blir konstante smerter. Går over av seg selv om ett år eller no. Sier legen. Håper han ikke tar feil.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #33 Skrevet 28. juli 2015 Ja, har plantar facitt i begge bena. Verst høyre. Vondt hver dag, men bedre noen dager enn andre. Verst når jeg har sittet i ro, og når jeg står opp. Tar voltaren hvis det blir konstante smerter. Går over av seg selv om ett år eller no. Sier legen. Håper han ikke tar feil. Prøv trykkbølgebehandling. Fem behandlinger bruker som regel å være nok. Slipper du å vente så lenge og pådra deg andre plager pga. feilbelastninger. Anonymous poster hash: 6da90...d86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå