Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #1 Skrevet 27. juli 2015 Mistenker ADHD, sliter sosialt (veldig), tourettes (???)... ahh.... vet ikke hvor jeg skal begynne Skal begynne 8.klasse. Hvor begynne?PPTIOPIP .... tenger inputt... (håper ikke jeg var for utleverende nå...)... Anonymous poster hash: 047fb...85d
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #2 Skrevet 27. juli 2015 Mistenker ADHD, sliter sosialt (veldig), tourettes (???)... ahh.... vet ikke hvor jeg skal begynne Skal begynne 8.klasse. Hvor begynne? PPT IOP IP .... tenger inputt... (håper ikke jeg var for utleverende nå...)... Anonymous poster hash: 047fb...85d Det er utrolig lite profesjonelt av deg å be om hjelp på et forum! Snakk med sjefen din! Anonymous poster hash: fecd8...76d
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #3 Skrevet 27. juli 2015 Umulig å si noe om det, uten å ha sett den sakkyndige vurderinga. Spør kollegaer, ikke på et forum. Uprofesjonelt! Anonymous poster hash: 8d942...350
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #4 Skrevet 27. juli 2015 Mistenker ADHD, sliter sosialt (veldig), tourettes (???)... ahh.... vet ikke hvor jeg skal begynne Skal begynne 8.klasse. Hvor begynne? PPT IOP IP .... tenger inputt... (håper ikke jeg var for utleverende nå...)... Anonymous poster hash: 047fb...85d Det er utrolig lite profesjonelt av deg å be om hjelp på et forum! Snakk med sjefen din! Anonymous poster hash: fecd8...76d Hehe hva mener du sjefen hennes kan bidra med?? Anonymous poster hash: 0ee3c...626
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #5 Skrevet 27. juli 2015 Sorry, jeg tenkte det var mor som spurte etter hjelp, ikke lærer... Anonymous poster hash: 0ee3c...626
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #6 Skrevet 27. juli 2015 Mistenker ADHD, sliter sosialt (veldig), tourettes (???)... ahh.... vet ikke hvor jeg skal begynne Skal begynne 8.klasse. Hvor begynne? PPT IOP IP .... tenger inputt... (håper ikke jeg var for utleverende nå...)... Anonymous poster hash: 047fb...85d Det er utrolig lite profesjonelt av deg å be om hjelp på et forum! Snakk med sjefen din! Anonymous poster hash: fecd8...76d Hehe hva mener du sjefen hennes kan bidra med?? Anonymous poster hash: 0ee3c...626 Det er fra de over seg, evt kollegaer hun skal få input av. Ikke fra fremmede folk på nett! Anonymous poster hash: fecd8...76d
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #7 Skrevet 27. juli 2015 HI her.. jah, legger meg flat. Hadde en dårlig feeling da jeg la det ut. Sorry. Kanskje slutte svare med, og lette tråden død? Får ikke slattet den heller. Mente ovefladiske råd... men ok, angrer nå. HI Anonymous poster hash: 047fb...85d
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #8 Skrevet 27. juli 2015 Sorry, jeg tenkte det var mor som spurte etter hjelp, ikke lærer... Anonymous poster hash: 0ee3c...626 Mor skriver vel ikke IP? Det burde være en IP-koordinator. Hvor man trekker inn langsiktige mål. IOP bør brukes som en pekepinn ift. skolefaglige og sosiale mål. Eller annet det menes at jenta har behov for. Men vi kan ikke akkurat mene så mye om det uten at vi har mer informasjon, og det burde vi ikke få her på et forum. Anonymous poster hash: 8d942...350
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #9 Skrevet 27. juli 2015 Sorry, jeg tenkte det var mor som spurte etter hjelp, ikke lærer... Anonymous poster hash: 0ee3c...626 Mor skriver vel ikke IP? Det burde være en IP-koordinator. Hvor man trekker inn langsiktige mål. IOP bør brukes som en pekepinn ift. skolefaglige og sosiale mål. Eller annet det menes at jenta har behov for. Men vi kan ikke akkurat mene så mye om det uten at vi har mer informasjon, og det burde vi ikke få her på et forum. Anonymous poster hash: 8d942...350 HI her... det kommer ikke mer informasjon. Skal lese meg opp. Sorry for innlegget, legger meg flat. Dumt av meg! Anonymous poster hash: 047fb...85d
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #10 Skrevet 27. juli 2015 Sorry, jeg tenkte det var mor som spurte etter hjelp, ikke lærer... Anonymous poster hash: 0ee3c...626 Mor skriver vel ikke IP? Det burde være en IP-koordinator. Hvor man trekker inn langsiktige mål. IOP bør brukes som en pekepinn ift. skolefaglige og sosiale mål. Eller annet det menes at jenta har behov for. Men vi kan ikke akkurat mene så mye om det uten at vi har mer informasjon, og det burde vi ikke få her på et forum. Anonymous poster hash: 8d942...350 Nei, mor skriver ikke IOP, men mor kan skrive IP - som HI spurte om i overskriften... (Jeg er mor og har selv fått i oppgave å skrive IP for mitt barn, føltes som en håpløs oppgave, jeg kunne selv funnet på å spurt etter råd her inne.) Det er sent og jeg leste ikke godt nok, gikk litt fort. Derfor syntes jeg det ble litt morsomt at mor skulle snakke med sin sjef Anonymous poster hash: 0ee3c...626
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #11 Skrevet 27. juli 2015 Sorry, jeg tenkte det var mor som spurte etter hjelp, ikke lærer... Anonymous poster hash: 0ee3c...626 Mor skriver vel ikke IP? Det burde være en IP-koordinator. Hvor man trekker inn langsiktige mål. IOP bør brukes som en pekepinn ift. skolefaglige og sosiale mål. Eller annet det menes at jenta har behov for. Men vi kan ikke akkurat mene så mye om det uten at vi har mer informasjon, og det burde vi ikke få her på et forum. Anonymous poster hash: 8d942...350 Nei, mor skriver ikke IOP, men mor kan skrive IP - som HI spurte om i overskriften... (Jeg er mor og har selv fått i oppgave å skrive IP for mitt barn, føltes som en håpløs oppgave, jeg kunne selv funnet på å spurt etter råd her inne.) Det er sent og jeg leste ikke godt nok, gikk litt fort. Derfor syntes jeg det ble litt morsomt at mor skulle snakke med sin sjef Anonymous poster hash: 0ee3c...626 Og jeg leste for fort igjen.... Anonymous poster hash: 0ee3c...626
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #12 Skrevet 27. juli 2015 Ikke alle som ønsker å vise sjef og kollegaer at man trenger hjelp. Av og yil ønsker man bare å vise at man tar ting på strak arm. Andre ganger er man bare så veldig opptatt av jobben at man tenker og vil snakke om det hele veien. Anonymous poster hash: 70bef...95a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå