Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #1 Skrevet 27. juli 2015 Lager baderom på hytta. Vi må velge baderomsplater. Lurer på om veggplatene fra Fibo Trespo "Rough Wood" er stygge eller fine. Synes egentlig de er lekre selv, men kan jo ta feil. Får dessverre ikke lagt ut bilde, men om dere googler "Fibo-Trespo Rough Wood", så får dere frem bilder. Håper noen kan svare, er helt på vidda her for tiden. Anonymous poster hash: 8a86c...f3e
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #2 Skrevet 27. juli 2015 Jeg syns ikke de er så fine, blir litt tungt med slike på alle veggene. Men hva jeg syns spiller jo ingen rolle da det er du som evt skal ha det. Hva med hvite slike plater og en vegg med tømmerpanel, fibotrespo rough wood el? Anonymous poster hash: 2e0f1...dd6
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #3 Skrevet 27. juli 2015 Å tusen takk for svar! Anonymous poster hash: 8a86c...f3e
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #4 Skrevet 27. juli 2015 Jeg måtte google Jeg synes de er fine, men også enig med nr. to i at det kan bli tungt å ha det på alle vegger. Tror det kan være en fin kombinasjon med hvit på noen vegger og tre på annet. Kommer jo litt an på størrelsen på badet også. Husk at mørke farger vil gi en følelse av mindre rom. Spennende prosjekt da - lykke til Anonymous poster hash: 2f0c9...dec
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #5 Skrevet 28. juli 2015 Tusen takk. De har også plater som heter Grey Concrete. Tror dere flinke damer at det ville vært penere? Anonymous poster hash: 8a86c...f3e
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #6 Skrevet 28. juli 2015 Jeg syns de var fine - men som de andre sier, kanksje ikke på ALLE veggene. Likte de tre-akrige bedre enn de betong-aktige, selv om de også var fine. Anonymous poster hash: 81778...886
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #7 Skrevet 28. juli 2015 Tusen takk. De har også plater som heter Grey Concrete. Tror dere flinke damer at det ville vært penere? Anonymous poster hash: 8a86c...f3e Hvis du ser på @noeblog på instagram eller på bloggen hennes så finner du flere bilder av badet hennes med grey concrete på veggene. Syns det ser veldig stilig ut men er usikker på om jeg syns det blir for tungt og mørkt til at jeg ville hatt det selv. Anonymous poster hash: 2e0f1...dd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå