Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #1 Skrevet 27. juli 2015 Er det noen her som har/har hatt hodepine daglig?og funnet ut hva årsaken var?? Anonymous poster hash: f5766...d05
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #2 Skrevet 27. juli 2015 Jeg har ME, og kronisk hodepine henger på den diagnosen (har selvfølgelig tatt mr o.l. uten at de har funnet noe galt) Jeg blir verre om musklene i nakke og rygg knyter seg da, så jevnlige turer til naprapat (jeg tar en behandling ca hver tredje måned) hjelper på intensiteten. Jeg har hodepine ca 2/3 av tiden, sist jeg førte dagbok over det første jeg dagbok i 36 dager og hadde hodepine i over 22 av de dagene... Anonymous poster hash: d54fd...35d
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #3 Skrevet 27. juli 2015 Hva må egentlig til for å få tatt MR av hjernen? Anonymous poster hash: f5766...d05
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #4 Skrevet 27. juli 2015 Jeg har ME, og kronisk hodepine henger på den diagnosen (har selvfølgelig tatt mr o.l. uten at de har funnet noe galt) Jeg blir verre om musklene i nakke og rygg knyter seg da, så jevnlige turer til naprapat (jeg tar en behandling ca hver tredje måned) hjelper på intensiteten. Jeg har hodepine ca 2/3 av tiden, sist jeg førte dagbok over det første jeg dagbok i 36 dager og hadde hodepine i over 22 av de dagene... Anonymous poster hash: d54fd...35d Jeg syns skikkelig synd på deg når jeg leste det du skrev :-( Jeg lider selv av migrene og vet hvor jævlig det kan være med hyppige hodepiner. Håper du kan bli bedre en dag ☺️☺️ Anonymous poster hash: 0eecc...b42
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #5 Skrevet 27. juli 2015 Jeg harkonstant vondt i hodet. Etter flere års forsøk på å finne ut hvorfor ble konklusjonen ettervirkning fra en ulykke jeg var i noe. År før hodepinen kom. Den kom kastende på meg og har bare vært borte når jeg har vært gravid. Den var ganske mild etter først fødsel, men etter andre ungen var født kom den kastnde på meg igjen. Så legene sluttet å leite etter noen grunn og begynte heller å leite etter ting som kunne hjelpe på. Akupungtur får den litt bedre, eller såpass at medisinene hjelper mere. Fikk ny lege for noen år siden, han skjønte ikke hvorfor jeg gikk på så sterke medisiner og hvertfall ikke bar pga vondt i hodet. Fikk beskjed om å kutte ut medisiner to dager før jeg kom tilbake for å ta en test. Da krabbet jeg nesten inn på kontoret hans, helt kake. Da fikk jeg noen sterkere av han. Smertene forsvant og jeg var uten smerter endag, før de kom tilbake akkurat like ille og medisinene hjalp lite. Så den gleden var kortvarig. Anonymous poster hash: bf744...095
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #6 Skrevet 27. juli 2015 Jeg har mye spenningshodepine. Ifølge lege og revmatolog er det bare noe jeg må leve med, det følger mine revmatiske sykdommer. Men jeg merker bedring av nok søvn, og fast døgnrytme (sove lenge i helgene er ikke lurt), drikke vann jevnt utover dagen, spise til faste tider, ikke stresse, og ikke sitte for lenge i samme stilling (stivner i nakke og skuldrer, som igjen gir hodepine). Lever ganske greit i hverdagen både hjemme og på jobb, så lenge jeg klarer å ha gode rutiner på søvn og mat. Anonymous poster hash: 26c48...9c3
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #7 Skrevet 28. juli 2015 22:50 : siden du er så plaget med hodepine, har du ikke vært i MR eller CT?? Anonymous poster hash: f5766...d05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå