Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #1 Skrevet 27. juli 2015 Mannen min ønsker å ta meg med på camping. Vi har to barn på 3 og 6 år. Han hadde campingvogn før sammen med sin samboer, men ikke så lenge vi har vært gift. ( 10 år) Jeg for min del, syntes det campinglivet virker særdeles trasig. Har jo forstått at dette er supert for barna, så pga det, har jeg vurdert det. Vi dro på en campingplass og besøkte et vennepar med vogn, og alle mine antagelser om camping stemte. En mann i grilldress drakk øl og røyka klin oppi teltet vi var i kl 9 om morgenen, stadig " naboer" innom vogna mens vi var på besøk, crocs, mye alkohol, kommelige forhold inni vogna( trangt, dårlig luft og lite å ta seg til) håpløse do/dusj avdelinger, langt å gå til wc og mye boksmat på menyen😛 er jeg kjip ? Har jeg vært på besøk på feil campingplass? Eller der det sånn?😝🙊🙊 Anonymous poster hash: 5d9ef...d25
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #2 Skrevet 27. juli 2015 Camping er kjempekoslig! Men ja, du må tåle å leve litt enklere enn du gjør hjemme, og det er jo hele sjarmen. Det skal dette folk innom for å si hei mens de er ute å tusler. man griller gjerne mye, og man må ellers lage mat etter de forholdene man har. Ja, det kan være trangt i vogna, og "kummerlige" forhold om du vil kalle det det, men det er ikke meningen at dere skal oppholde dere særlig mye inni der, utenom for å sove, og kanskje koke no mat. Men grilldress, crocs og alkohol kan dere jo velge bort. Det blir liksom litt hva dere gjør det til. Anonymous poster hash: 1da85...3f1
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #3 Skrevet 27. juli 2015 Du er ikke kjip! Er selv oppvokst med camping, men kommer ALDRI til å begynne med det selv! Gjorde et unntak for 14 dager siden. Da lå jeg hos søskenbarnet mitt. Flott vogn med fortelt, men absolutt ikke noe for meg!! Anonymous poster hash: 6f884...adf
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #4 Skrevet 27. juli 2015 Hi her. Mitt problem er at jeg mindre sosial en mannen min. Jeg hadde blitt veldig sliten av å hele tiden ha folk på besøk inn i den vogna. Føler liksom at terskelen for å komme til folk er veldig lav på camping, og at alle skal være en stor familie?! min mann supersosial og hadde dradd hele campen inn morgen, middag og kveld Dessuten er ikke ferie for meg å vaske opp primuskjeler for hånd og bruke fellestoaletter. Jeg høres fisefin ut kanskje, men vil heller ha bål og utedass er det sosiale regler på camping? Mange spørsmål jeg nemlig! Anonymous poster hash: 5d9ef...d25
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #5 Skrevet 27. juli 2015 Keg campet i telt hver sommer og elsker det! Lever ikke på boksmat i det hele tatt. Har med stormkjøkken og i det lager jeg mat. Til og med taco på fredager:) Lite å ta seg til er det heller ikke. Går turer og er på lekeplassen og spiller fotball, badminton og mye annet. Også i regnvær. Folk hilser på alle og er hyggelige. Langt til do kan det være, men ber alltid om plass i nærheten av sanitær og får som regel det. Primitivt og deilig Anonymous poster hash: fa7fa...f27
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #6 Skrevet 27. juli 2015 Min samboer en inadvent - jeg utadvent. Jeg elsker campingplasser, hun hater det. Så det henger vel i hop Jeg elsker at man kan snakke med alle, skåle og le, grille og gå til stranda sammen med en masse andre. Både voksne og unger! Men det sier seg selv at dette blir for mye for min bedre halvdel, som blir sliten av for mye folk. Jeg FÅR energi av å være rundt folk. Man må respektere hverandre. Til nå har vi funnet på andre ting. Jeg håper det blir litt camping neste år 😉 Anonymous poster hash: 802ff...d2a
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #7 Skrevet 27. juli 2015 Hvorfor må dere campe på campingplass da? Vi kjører vogna til fjells eller til sjøen, alene og nyter naturen - aldri på campingplasser... Anonymous poster hash: 2ba02...f38
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #9 Skrevet 28. juli 2015 Gjør det for barnas del! Jeg er veldig glad mine foreldre ga oss de feriene der veldig koselig Kjøre til byen og handle, bade Anonymous poster hash: 026ba...c11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå