Gå til innhold

Venninna di har farget håret rosa..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sier du da beste gang du møter henne? "Så fin du ble"? Blondt med cerise farge i tuppene.

Anonymous poster hash: b287f...c96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er in med ombre. Si at hun er fin.

Anonymous poster hash: ea227...4a7

Skrevet

Ombre med brunt og blondt ja. Men rosa?! Mørkerosa? Hun er naturlig rød i ansiktet også. Jada, skal si det er fint..

Skrevet

"Du er helt gaaaal, men så utrolig kult at du tør, stilig ble du!"

Anonymous poster hash: 33244...992
Skrevet

Jeg synger kjenningsmelodien til "Fragglene" og spør om hun kommer til å bo inni et fjell fra nå av.

Anonymous poster hash: cafbf...50f

Skrevet

Jeg synger kjenningsmelodien til "Fragglene" og spør om hun kommer til å bo inni et fjell fra nå av.

Haha! Vet ikke om det ville falt i god jord...

Skrevet

Haha! Vet ikke om det ville falt i god jord...

En voksen kvinne som velger å farge håret rosa må jo være typete nok til å tale oppmerksomhet for det da.

Anonymous poster hash: 33244...992

Skrevet

Artig, hadde jeg nok sagt.

Anonymous poster hash: 8adcc...3bd

Skrevet

hadde sakt "kult! smart at du ikke valgte grønt!" farget mitt eget hår grønt i fjor (bare under siden) fargen ville ikke slippe taket i håret så det er nå tisse gult :P heldigvis har det blitt mye bedre etter noen mnd..

Anonymous poster hash: 3cbc5...6b4
Skrevet

Hadde nok sagt at det var fint. Selv har jeg rosa, lilla, turkis og grønt hår.

Skrevet

Dip dye er jo drit kult!

Anonymous poster hash: 04de3...cf8

Skrevet

Syns helt ærlig det er lite pent. Hver sin smak. Grønt, lilla, rosa hår er bare kult om du er "Emo" i 8 klasse og inni en eksperimentell periode av livet ditt.

Skrevet

Syns helt ærlig det er lite pent. Hver sin smak. Grønt, lilla, rosa hår er bare kult om du er "Emo" i 8 klasse og inni en eksperimentell periode av livet ditt. Anonymous poster hash: b287f...c96

Det er ikke kult, det er trist. At voksne damer tør å ha unaturlige hårfarger er kult,

Anonymous poster hash: ea227...4a7

Skrevet

Negative dere er.

Er masse fine jenter/damer som har satt litt ekstra farge inn i håret :) kjempestilig så lenge personen passer det.

Skrevet (endret)

Jeg tror det kan være kult hvis hun er typen til det, og er ganske ung. Er hun over 30/40 blir det litt for "prøver for hardt" for meg. Men spørs om jeg hadde turt å si noe annet enn at det var fint...

Endret av TPK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...