Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #1 Skrevet 27. juli 2015 300-400kr😊 Anonymous poster hash: ba805...d77
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #2 Skrevet 27. juli 2015 Tursekk i barnestørrelse, f.eks Bergans Sovepose i barnestørrelse Rørospledd i barnestørrelse Ståltermos med gravert navn Barneservice i porselen, f.eks med navn Barnebestikk i stål, som tåler hverdagsbruk og oppvaskmaskin Dette er tingene vi fikk til dåpen som faktisk blir brukt hele tiden, veldig fine gaver som ikke bare havner i en skuff sånn som div sølvplett-ting gjør... Anonymous poster hash: 88e78...e45
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #3 Skrevet 27. juli 2015 Barnekniv Anonymous poster hash: 0bfc3...09c
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #4 Skrevet 27. juli 2015 Vi har akkurat hatt dåp, vi ønsket oss for det meste penger som vi nå har satt inn på boligsparing for barn. Vi fikk litt andre gaver som gaffel og skje, 2 dåpsattestholdere, bilderamme, sparegris og den store sangboken (sistnevnte var en gave vi ble utrolig glad for) men ønsket meg ikke smykkeskrin osv da jeg så for meg at dette ikke blir så mye brukt! Og ikke inngraver noe, legg heller med penger til å gjøre det hvis foreldrene ønsker å beholde det! Vi fikk en såå fin dåpsattestholder som passet så fint med rammen vi fikk, skal ha det ilag på en hylle i stuen. Så fikk vi den stygge dåpsattestholdern som jeg absolutt ikke vil ha men ikke kan bytte pga inngravering... Anonymous poster hash: 916d7...92b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå