Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #1 Skrevet 27. juli 2015 Nyskjerrig! Hva spiser dere dagelig dere som er gravid rundt uke 30? Anonymous poster hash: 3db57...bb4
MotherOfDragons Skrevet 27. juli 2015 #2 Skrevet 27. juli 2015 Jeg spiste akkurat som alltid gjennom hele svangerskapet.
februarprins2013 Skrevet 27. juli 2015 #3 Skrevet 27. juli 2015 fikk i meg kun cola og taco store deler av svangerskapet, alt annet kom opp
PersilleBlomst Skrevet 27. juli 2015 #4 Skrevet 27. juli 2015 Spiste mye sunnere enn før men det føltes bra og jeg kommer til å fortsette med det :-) Mye havregryn med frø og bær, yoghurt, litt juice, gravidvitaminer og vitamin B (håret mitt sluttet å vokse :-( ) Prøvde å få I meg proteiner og kalsium til de fleste måltidene. Slet litt starten men klarte spise da også. Bare ikke drikke vann på tom mage.
Ikkedytt Skrevet 27. juli 2015 #5 Skrevet 27. juli 2015 Spiser egentlig som vanlig, bare litt mer. Mat ble plutselig veldig godt. Brød/knekkebrød med ost, salami, skinke eller makrell til frokost. Yoghurt, salater, frukt eller grønnsaker som mellommåltid. Fisk eller kjøtt med poteter, ris, pasta og grønnsaker. Prøver å variere mest mulig fra dag til dag. Nå fikk jeg veldig lyst på taco (to minutter før butikken stenger)!
Livmor Skrevet 27. juli 2015 #6 Skrevet 27. juli 2015 Spiser som vanlig, men er enda mer krise enn det pleier hvis jeg ikke får min daglige dose med leverpostei, hehe:-)
PersilleBlomst Skrevet 28. juli 2015 #7 Skrevet 28. juli 2015 Har ikke spist spekemat og blåmuggost bortsett fra Edelost på tube som er høypastaurisert. Har også trappet ned på tunfisk og makrell da de inneholder en del tungmetaller men har spist sushi (bare ikke tunfisk), kjøttpålegg (bare ikke speket eller om det har ligget 3 dager eller mer). Eeeeelsker all panert fisk, fiskepinner, Kapteinens, fiskegrateng osv <3 Det er så godt! Og så levde jeg omtrent på ostis de første ukene. Ostis er alltis en slager Har gravidappen Ovia, veldig fint matregister der som forklarer litt om mat og sånn. Nå er vi jo dessuten heldige i Norge da det meste er så og si bakteriefritt. Måtehold og ferske råvarer er tingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå