Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #1 Skrevet 27. juli 2015 Alt foregår jo der. Syns det er litt dumt at nesten alt som har med skole/idrett å gjøre skjer der. Alle går ut i fra at alle har. Så her har mannen opprettet en side da jeg ikke orker fb. Har ikke hatt det på 4 år nå. Flere som ikke vil være på facebook her? Har ingenting annet heller, ikke snapchat. Tidenes kjedeligste menneske? 😛 Anonymous poster hash: 126e1...977
Ikkedytt Skrevet 27. juli 2015 #2 Skrevet 27. juli 2015 Jeg er ikke på Facebook (eller noe annet sted). Det har ført til at folk ikke kontakter meg lenger, men det får heller være. Hadde de virkelig hatt lyst til å ha kontakt hadde de sendt en melding.
klg,2 boys now:) Skrevet 27. juli 2015 #3 Skrevet 27. juli 2015 Har ikke.bruker og si at når svigermor var den meste aktive brukeren av mine "venner",da var jeg ferdig med hele fb
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #4 Skrevet 27. juli 2015 Jeg har. Men bruker det ikke Anonymous poster hash: 0121f...49b
Mother Gothel Skrevet 27. juli 2015 #5 Skrevet 27. juli 2015 Hva er det som er så forferdelig slitsomt med Facebook?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #6 Skrevet 27. juli 2015 Hva er det som er så forferdelig slitsomt med Facebook? Jaget etter likes, kommentarer og venner... Og ja, det er faktisk reelt. I en alder av 38 føler jeg veldig på det. Dessverre. Anonymous poster hash: 96c2f...2e3
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #7 Skrevet 27. juli 2015 Jeg har ikke Facebook lenger, men har snap og insta. Anonymous poster hash: ce210...10b
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #8 Skrevet 27. juli 2015 Nei, men snap og insta. Er ikke venneløs av den grunn. Men det foregår nok ting på face som jeg går glipp av. Men det bryr meg ikke Anonymous poster hash: 666ae...f4b
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #9 Skrevet 27. juli 2015 Jeg tenker at de som ikke har Facebook eller deltar på andre sosiale medier lar være av prinsippsak. De er sta, og skal i hvertfall ikke ha profil der, siden alle andre har. Og der er det eneste sanne! Ha en fin kveld Anonymous poster hash: 25739...fad
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #10 Skrevet 27. juli 2015 Jeg er ikke på facebook. Var det tidligere, men fikk på det meste 25 venner, der de fleste var familie. Jeg følte meg mer ensom enn noen gang da jeg var på facebook og så alt andre hadde som jeg mangler. Uten facebook har jeg klart å bli fornøyd med livet på egne premisser, og nettopp det er grunnen til at jeg ikke skal tilbake der. Anonymous poster hash: dd971...01a
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #11 Skrevet 27. juli 2015 Jeg har, men har flere ganger vurdert å slette hele kontoen. Føler den er en "tidstyv". Samtidig er det lett å holde kontakt med venner/familie der. Og er mye beskjeder fra klassen til ungene, idrett o.s.v. som er veldig greit å få med seg. Så har heller bestemt meg for å skjerpe inn på bruken av fb. Anonymous poster hash: 04a79...6a7
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #12 Skrevet 27. juli 2015 Jeg tenker at de som ikke har Facebook eller deltar på andre sosiale medier lar være av prinsippsak. De er sta, og skal i hvertfall ikke ha profil der, siden alle andre har. Og der er det eneste sanne! Ha en fin kveld Anonymous poster hash: 25739...fad Det er mitt inntrykk også. Det blir litt som de som nektet å ha telefon da jeg var liten. Om man ville dem noe kunne man sende brev eller komme på besøk 😂 Det er selvsagt helt greit å ikke ha fb, men jeg stusser mitt når voksne folk blir stresset av å ha det pga jag etter likes 😝 da tenker jeg at de tar seg selv litt for høytidelig. Det er ingen tvil om at fb er praktisk når det gjelder å opprette forskjellige grupper. I stede for å ringe eller sende sms til hele fotballaget er det supert å kunne legge info ut på veggen til gruppen og nå alle på en gang. De som nekter å være med der skaper jo merarbeid for dem som skal arrangere noe. Men så lenge man har integriteten sin inntakt så blåser man i hva som er praktisk. Anonymous poster hash: b9c09...abd
kjøllefjord Skrevet 27. juli 2015 #13 Skrevet 27. juli 2015 Jeg har aldri vært på facebook. Men snap er jeg på
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #14 Skrevet 27. juli 2015 Hva er det som er så forferdelig slitsomt med Facebook? Jaget etter likes, kommentarer og venner... Og ja, det er faktisk reelt. I en alder av 38 føler jeg veldig på det. Dessverre. Anonymous poster hash: 96c2f...2e3 Har jeg nå ikke opplevd. Ser at det kan være slik for ungdommen, men ikke for de som er kommet seg over den "knekken". Er selv 29 år. Jeg må si jeg undrer litt iblandt, hvilke typer mennesker dere er, og omgir dere med, dere som mener at det er et slik konkurransepreg på facebook, til alt fra likes og kommentarer, til å reise på de beste feriene og alt derimellom. Det er helt fjernt for meg, og jeg har nå venner og familie spredd over hele landet, så skulle tro det var sånn noenlunde representativt, men tydeligvis ikke. Anonymous poster hash: 256d9...c7a
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #15 Skrevet 27. juli 2015 Hva er det som er så forferdelig slitsomt med Facebook? Jaget etter likes, kommentarer og venner... Og ja, det er faktisk reelt. I en alder av 38 føler jeg veldig på det. Dessverre. Anonymous poster hash: 96c2f...2e3 Seriøst? Jeg er også 38 og jaget etter likes, kommentarer og venner er meg revnende likegyldig. Jeg synes synd i deg hvis du må ha slike bekreftelser for å føle deg bra! Anonymous poster hash: cfa44...2d1
Mother Gothel Skrevet 27. juli 2015 #16 Skrevet 27. juli 2015 Hva er det som er så forferdelig slitsomt med Facebook?Jaget etter likes, kommentarer og venner... Og ja, det er faktisk reelt. I en alder av 38 føler jeg veldig på det. Dessverre.Anonymous poster hash: 96c2f...2e3 Seriøst? Jeg er også 38 og jaget etter likes, kommentarer og venner er meg revnende likegyldig. Jeg synes synd i deg hvis du må ha slike bekreftelser for å føle deg bra! Anonymous poster hash: cfa44...2d1 Jeg tenker at Facebook blir til det du gjør det til. Du kan velge akkurat hvem du vil ha som venner, du kan luke ut poster du ikke vil se, og hvis noen blir utslitt av jaget etter likes og delinger, så er det noe annet enn Facebook som er problemet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå