Gå til innhold

Gravid uke 23. Trøttheten begynner å ta over :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært et veldig fint og lite plagsomt svangerskap, men de siste ukene har jeg følt meg veldig sliten og trøtt. Det var tungt å komme seg på jobb siste uka før sommerferien og nå er den snart slutt og jeg er fortsatt veldig sliten og trøtt. Hvordan overleve de neste 3 månedene til permisjonen starter om jeg skal være sånn? Har to små også

Anonymous poster hash: 65a08...fd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det slik fra uke 15-20. Så gikk det over. Uke 23 nå og energi på topp.

Anonymous poster hash: f9612...19a

Skrevet

var trøtt fra uke 27 og utover til jeg fødte,men var kvalm i 31 uker ,sikkelig slitsomt,mye verre enn og være trøtt

Skrevet

var trøtt fra uke 27 og utover til jeg fødte,men var kvalm i 31 uker ,sikkelig slitsomt,mye verre enn og være trøtt

Ikke noe særlig med kvalme heller nei. Jeg er vant til å slite med kvalme, hodepine og svimmelhet. Har levd med det i mange år. Men jeg blir dessverre veldig sutrete når jeg aldri føler meg uthvilt. Hater å føle meg trøtt og lat, at dørstokkmila er lang og at husarbeidet er alt for tungt å få unnagjort.

Anonymous poster hash: 65a08...fd1

Skrevet

Sjekk jernlageret, ikke bare blodprosenten. Jernlageret mitt var heeeelt i kjelleren selv om blodprosenten fremdeles var fin! Spiste jerntabletter og fikk et nytt liv etterpå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...