Gå til innhold

2 dager til termin og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare en potetseeeekk! !

Åhhh er så kjedelig med lite energi

.. jeg er egentlig ikke utålmodig men fader det hadde hjulpet å få noe ut av dagene man venter 😂

Ryddet sammen noen klær istad. . Men endte med at jeg måtte sove to timer på sofaen. Haha..

Jaja. .får håpe det er normalt 😀

Anonymous poster hash: 777bf...4ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør noe skikkelig da vel;) Dagene før min fødsel gravde jeg opp innkjørselen, malte terrassen og bygde loft sammen med mannen :D tror det kanskje var det som gjorde at vannet gikk også ;)

Men.... er nok også helt normalt å være en potetsekk ja ;) Så om det er det du føler mest for så hver så god! :)

Anonymous poster hash: b98b0...500
Skrevet

Gjør noe skikkelig da vel;) Dagene før min fødsel gravde jeg opp innkjørselen, malte terrassen og bygde loft sammen med mannen :D tror det kanskje var det som gjorde at vannet gikk også ;)

Men.... er nok også helt normalt å være en potetsekk ja ;) Så om det er det du føler mest for så hver så god! :)

Føler mest for ?? Det er akkurat det jeg ikke gjør :(

Vil så mye men har null energi.. føler i tillegg til at jeg brygger på en forkjølelse? ?nei æsj... jeg får se om imorgen er en bedre dag :P

Skrevet

Føler mest for ?? Det er akkurat det jeg ikke gjør :(

Vil så mye men har null energi.. føler i tillegg til at jeg brygger på en forkjølelse? ?nei æsj... jeg får se om imorgen er en bedre dag :P

Skjønner..... jaja.... da får du bare tenke at det ikke er så lenge igjen til du "er det selv" da :) Du kan ikke gjøre noe som er mindre energi tappende, men samtidig er noe da? Bake? Sy (eller noe annet håndarbeid)? 

Hadde en god periode i mitt svangerskap hvor jeg også hadde det litt sånn.... jeg lagde en liste over små og store prosjekter - type vaske badet, rydde skuffer, male lister, vaske babytøy osv. Hadde som mål å gjøre en ting hver dag. Ble sliten av det, men samtidig fikk jeg jo god samvittighet og følte at dagen ble mindre kjedelig for jeg hadde jo gjort noe :P

Skrevet

er sånn for de fleste tror jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...