Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #1 Skrevet 27. juli 2015 Jeg er bare en potetseeeekk! ! Åhhh er så kjedelig med lite energi .. jeg er egentlig ikke utålmodig men fader det hadde hjulpet å få noe ut av dagene man venter 😂 Ryddet sammen noen klær istad. . Men endte med at jeg måtte sove to timer på sofaen. Haha.. Jaja. .får håpe det er normalt 😀 Anonymous poster hash: 777bf...4ad
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #2 Skrevet 27. juli 2015 Gjør noe skikkelig da vel;) Dagene før min fødsel gravde jeg opp innkjørselen, malte terrassen og bygde loft sammen med mannen tror det kanskje var det som gjorde at vannet gikk også Men.... er nok også helt normalt å være en potetsekk ja Så om det er det du føler mest for så hver så god! Anonymous poster hash: b98b0...500
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #3 Skrevet 27. juli 2015 Gjør noe skikkelig da vel;) Dagene før min fødsel gravde jeg opp innkjørselen, malte terrassen og bygde loft sammen med mannen tror det kanskje var det som gjorde at vannet gikk også Men.... er nok også helt normalt å være en potetsekk ja Så om det er det du føler mest for så hver så god! Anonymous poster hash: b98b0...500 Føler mest for ?? Det er akkurat det jeg ikke gjør Vil så mye men har null energi.. føler i tillegg til at jeg brygger på en forkjølelse? ?nei æsj... jeg får se om imorgen er en bedre dag Anonymous poster hash: 777bf...4ad
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #4 Skrevet 27. juli 2015 Gjør noe skikkelig da vel;) Dagene før min fødsel gravde jeg opp innkjørselen, malte terrassen og bygde loft sammen med mannen tror det kanskje var det som gjorde at vannet gikk også Men.... er nok også helt normalt å være en potetsekk ja Så om det er det du føler mest for så hver så god! Anonymous poster hash: b98b0...500 Føler mest for ?? Det er akkurat det jeg ikke gjør Vil så mye men har null energi.. føler i tillegg til at jeg brygger på en forkjølelse? ?nei æsj... jeg får se om imorgen er en bedre dag Anonymous poster hash: 777bf...4ad Skjønner..... jaja.... da får du bare tenke at det ikke er så lenge igjen til du "er det selv" da Du kan ikke gjøre noe som er mindre energi tappende, men samtidig er noe da? Bake? Sy (eller noe annet håndarbeid)? Hadde en god periode i mitt svangerskap hvor jeg også hadde det litt sånn.... jeg lagde en liste over små og store prosjekter - type vaske badet, rydde skuffer, male lister, vaske babytøy osv. Hadde som mål å gjøre en ting hver dag. Ble sliten av det, men samtidig fikk jeg jo god samvittighet og følte at dagen ble mindre kjedelig for jeg hadde jo gjort noe Anonymous poster hash: b98b0...500
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå