Gå til innhold

Spm angående ei venninne som er kvalm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei veldig god venninne som har prøvd å få barn i 6 mnd. I det siste har hun vært veldig kvalm, og har nå måttet avlyse en etterlengtet tur. Hun er veldig dårlig på morgen, og blir bedre etter hvert. Hun sier at hun for øyeblikket har mensen,og etter at mas fra meg tok hun graviditetstest som slo ut negativ. Noen som har tanker på hva dette kan være ?

Anonymous poster hash: 4cdff...4b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt noen som har vært kvalm pga. jernmangel, B12-mangel, for mye eller for lite kobber.

Uoppdaget diabetes kan noen ganger også gi kvalme om morgenene pga. blodsukkerproblemer.

Hun bør ta seg en tur til legen.

Anonymous poster hash: 6ad43...147
Skrevet

Mangler hun noe vitaminer eller mineraler?  Jeg var kjempekvalm og hadde "graviditetssymptomer" da jeg hadde d-vit mangel.

Kan være stress? Det er slitsomt å prøve å få barn, og man kan bli rimelig opphengt i at det ikke går/man vil så gjerne. Det å gå å vente og håpe at ikke mensen kommer, vente på eggløsning ++ og ikke minst spørsmålene fra alle rundt som vet/ikke vet at man prøver.

Anonymous poster hash: 4eae8...13b
Skrevet

Alle blodprøvene hennes var fine. Hun tok den sist en måned siden. Kan hun være gravid selv om hun har mensen ? Hi

Anonymous poster hash: 4cdff...4b6

Skrevet

Hun kan være gravid fordi om hun har blødninger. Men hun er ikke gravid om hun tester negativt i tillegg. Det er i tilfelle meget usannsynlig.

Ta en ny test om en ukes tid.

Anonymous poster hash: 1ce4f...258

Skrevet

Jeg er kvalm pga en nakkeskade....

Man kan bli kvalm av å spise for lite, spise for mye, være bekymret, reisesyke, stress, for lite søvn osv osv osv

Anonymous poster hash: af1f5...875
Skrevet

Omgangssyke

Anonymous poster hash: 1b0b1...6a3

Skrevet

Slet med lignende her, viste seg at jeg hadde en nerve i klem, som påvirket meg, ble ekstra ille om jeg lå nede, da ble klemmen "strammere", utover dagen slapp den litt tak. Pågikk i 5 mnd, til det løste seg av seg selv.

Anonymous poster hash: e69a3...1fc
Skrevet

Jeg blir kvalm når jeg har mensen.

Anonymous poster hash: f0056...316

Gjest Antarctica
Skrevet

Krystallsyke

Vestibularisnevritt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...