Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #1 Skrevet 27. juli 2015 http://www.vg.no/forbruker/helse/joergen-foss-trekker-seg-fra-lederverv-etter-hets/a/23495106/ Han trekker seg som leder grunnet hets. Hets er ikke greit. Men den mannen har en egen evne til å provosere. Til og med de overvektige går ut i mediene å tar avstand fra hans uttalelser. Det hjelper ikke å øke prisen på smågodt, gjemme sjokoladen fra butikkhyllene og få handicap-parkering. Ansvarsfraskrivelse heter det. Skal virkelig staten ta ansvaret for hva vi frivillig putter i munnen? Overvektige må selv ta ansvar for sitt eget liv, helse og vekt. Anonymous poster hash: 7a509...2c9
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #2 Skrevet 27. juli 2015 Er heller ikke begeistret for ham, må jeg innrømme! Anonymous poster hash: 6e2b1...76e
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #4 Skrevet 27. juli 2015 Helt enig! Han bruker all energien sin på å legge skylden på alle andre enn seg selv for fedmeproblemene sine. Kanskje bruke litt av den energien på å gjøre noe med det! Anonymous poster hash: bf458...68d
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #5 Skrevet 27. juli 2015 Det skulle jo ikke vært lov å legge til rette for overvektige! Det skulle blitt lagt til rette for at se kunne gå ned i vekt! Anonymous poster hash: 507f8...c0e
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #6 Skrevet 27. juli 2015 Helt enig! Anonymous poster hash: 9d99d...ce7
☆☆☆ Skrevet 27. juli 2015 #7 Skrevet 27. juli 2015 Må vi alltid diskutere person og sak i ei suppe? Uttalane til denne mannen er ei heilt separat sak frå hetsen han opplever. Eg har mykje større respekt for ein som legger fram meiningane sine sakleg enn ein som ikkje kan argumentere mot desse meiningane utan å gå på person.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #8 Skrevet 27. juli 2015 Hets er ikke ok nei, hi, men hva er det du gjør når du skriver denne tråden? Eller er ikke det regnet som hets??? Anonymous poster hash: e5b4a...632
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #9 Skrevet 27. juli 2015 Ser ut som han er i ferd med å gå opp igjen i vekt Anonymous poster hash: 6da19...f2f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #10 Skrevet 27. juli 2015 Ser ut som han er i ferd med å gå opp igjen i vekt Anonymous poster hash: 6da19...f2f Ja vel? ? Og det fortjener hets? Hva har det med saken å gjøre? Anonymous poster hash: 70ea6...7b0
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #11 Skrevet 27. juli 2015 Ser ut som han er i ferd med å gå opp igjen i vekt Anonymous poster hash: 6da19...f2f Ja vel? ? Og det fortjener hets? Hva har det med saken å gjøre? Anonymous poster hash: 70ea6...7b0 Ingenting. Bare nevner det. Anonymous poster hash: 6da19...f2f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #12 Skrevet 27. juli 2015 Ser ut som han er i ferd med å gå opp igjen i vekt Anonymous poster hash: 6da19...f2f Ja vel? ? Og det fortjener hets? Hva har det med saken å gjøre? Anonymous poster hash: 70ea6...7b0 Ingenting. Bare nevner det. Anonymous poster hash: 6da19...f2f Unødvendig. Anonymous poster hash: 70ea6...7b0
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #13 Skrevet 27. juli 2015 Ser ut som han er i ferd med å gå opp igjen i vekt Anonymous poster hash: 6da19...f2f Ja vel? ? Og det fortjener hets? Hva har det med saken å gjøre? Anonymous poster hash: 70ea6...7b0 Ingenting. Bare nevner det. Anonymous poster hash: 6da19...f2f Unødvendig. Anonymous poster hash: 70ea6...7b0 Snakk for deg selv 😆 Anonymous poster hash: 6da19...f2f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #14 Skrevet 27. juli 2015 Ser ut som han er i ferd med å gå opp igjen i vekt Anonymous poster hash: 6da19...f2f Ja vel? ? Og det fortjener hets? Hva har det med saken å gjøre? Anonymous poster hash: 70ea6...7b0 Ingenting. Bare nevner det. Anonymous poster hash: 6da19...f2f Unødvendig. Anonymous poster hash: 70ea6...7b0 Snakk for deg selv 😆 Anonymous poster hash: 6da19...f2f Han du fortelle med hensikten åkomme tre at han går opp i vekt i igjen? Anonymous poster hash: 70ea6...7b0
Elina Skrevet 27. juli 2015 #15 Skrevet 27. juli 2015 Noen av dere som vet hvordan det føles og være han? For saken er kanskje litt annerledes enn den kommer fram i media, de liker ofte å lage sensasjon og vrir på uttalelser for å passe deres agenda. Er enig i at enhver overvektig person må ta ansvar for egen helse. Men det betyr ikke at personen har feilet, det er informasjonen som personen fikk som feilet den. Det er mange som har problemer med rådene som blir gitt, og klarer ikke å gå ned i vekt og holde seg der selv om de følger rådene slavisk. Sette opp prisen på smågodt er håpløst, la heller frukt og grønt bli momsfritt. I USA har dem ikke skatt og moms på mat, og det bør vi ikke ha i Norge heller.
Tantrum Skrevet 27. juli 2015 #16 Skrevet 27. juli 2015 Er så glad jeg kan komme innom disse sidene og innse hva mennesker med stemmerett klarer å lire ut av seg.... Tror jeg dauer! OG gleder meg til alle sinte anonyme kommentarer på dette
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #17 Skrevet 27. juli 2015 Er så glad jeg kan komme innom disse sidene og innse hva mennesker med stemmerett klarer å lire ut av seg.... Tror jeg dauer! OG gleder meg til alle sinte anonyme kommentarer på dette Og det er vel mange av disse samme menneskene som abonnerer på Se og Hør, og som mener at hvis de har lest vg en gang imellom så er de svært så oppdatert på samfunnsutvikling både nasjonalt og internasjonalt.... (huff... det styggeste jeg har skrevet her inne, tross anonymknappen ) Anonymous poster hash: 5adf0...3d8
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #18 Skrevet 27. juli 2015 Hets er ikke ok nei, hi, men hva er det du gjør når du skriver denne tråden? Eller er ikke det regnet som hets??? Anonymous poster hash: e5b4a...632 Mitt hovedinnlegg er ikke hets. Jeg beskriver hans egne utsagn og meninger og legger til at det har en provoserende effekt på meg og mange andre. Til og med fra de som han hevder å representere. Anonymous poster hash: 7a509...2c9
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #19 Skrevet 27. juli 2015 Det som er litt snodig er når Kari Jaquesson eller Fotballfrue sier noe om kosthold blir det hyllet. Sier Jørgen Fosse det samme som blir han hetset fordi han er en tjukkas. Folk ser ikke noe mer enn hans ytre og jeg skjønner at han blir lei av hets. Hvorfor skulle han fortjene og tåle hets noe mer enn andre? Fordi han er tykk? Anonymous poster hash: 6e4dd...768
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #20 Skrevet 27. juli 2015 Det som er litt snodig er når Kari Jaquesson eller Fotballfrue sier noe om kosthold blir det hyllet. Sier Jørgen Fosse det samme som blir han hetset fordi han er en tjukkas. Folk ser ikke noe mer enn hans ytre og jeg skjønner at han blir lei av hets. Hvorfor skulle han fortjene og tåle hets noe mer enn andre? Fordi han er tykk? Anonymous poster hash: 6e4dd...768 Jeg kjenner lite til han, men det jeg har sett,er at han faktisk er en sytepave..Sånn stakkars meg-type. Bare sutrer og klager. Så kanskje ikke størrelsen har noe å si, men hvordan man velger å vise seg, og han er offentlig. Anonymous poster hash: c28a9...cb1
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #21 Skrevet 27. juli 2015 Han provoserer fordi han ikke kommer med konstruktive forslag. Han ønsker handicap-parkering, dyrere smågodt osv. Hva med å heller kreve kostholdskurs, støtte til pt for å lære seg å trene skikkelig osv? Anonymous poster hash: 7a509...2c9
Gjest Antarctica Skrevet 27. juli 2015 #22 Skrevet 27. juli 2015 Det som er litt snodig er når Kari Jaquesson eller Fotballfrue sier noe om kosthold blir det hyllet. Sier Jørgen Fosse det samme som blir han hetset fordi han er en tjukkas. Folk ser ikke noe mer enn hans ytre og jeg skjønner at han blir lei av hets. Hvorfor skulle han fortjene og tåle hets noe mer enn andre? Fordi han er tykk? Anonymous poster hash: 6e4dd...768 Ingen som blir hetset mer enn Jacquesson og Fotballfrue, vel?!Forskjellen er vel at de ikke dyrker offerrollen i samme grad. Utover det har jeg ikke noe å tilføye om saken - Stjerna sa det som burde sies.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå