moell5 Skrevet 27. juli 2015 #1 Skrevet 27. juli 2015 Vi var nylig på ferietur med bil, kjørte i tilsammen 24 timer fordelt på 4 dager, pluss rikelig med pauser underveis. Problemet er at toåringen sutret og hylskrek heeele turen (Har aldri opplevd lignende noen gang). Hun sa at det var trangt, hun satt fast og at beltespennen presset på "fram-rumpa" slik at det gjorde vondt. Hun var hysterisk. Hun sitter i ett sirona cybex stol. Jeg syns den virker veldig kort i ryggen og skjønner ikke at denne kan passe frem til fireårsalder. Hva ville dere gjort i en slik situasjon? Vi kom oss frem og tilbake, men ikke med en god følelse akkurat. Trenger også tips til ny bilstol som har god plass? For nå vurdere jeg å kjøpe en helt ny stol.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #2 Skrevet 27. juli 2015 Er hun lang/tung da? Jeg hadde 4 åringen her i besafe izi kid x3 fra han var 1,5-4 år. En veldig god stol. Anonymous poster hash: ab6ce...576
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #3 Skrevet 27. juli 2015 Sirona Cybex er alt for trang og liten! Den fungerer best på "små" barn. Har det samme som hun over og er kjempefornøyd! ;-) Anonymous poster hash: 1356d...65d
moell5 Skrevet 27. juli 2015 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2015 Hun er vel ca. 88 cm og 13 kg. Skal sjekke ut besafe, takk for tips.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #5 Skrevet 27. juli 2015 Jeg hadde kjøpt DVD spiller til å ha i bilen... Been there, done that... Anonymous poster hash: 4fbb6...bcb
moell5 Skrevet 27. juli 2015 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2015 Vi kjøpte DVD spiller og filmer med yndlings serien hennes. Funka ikke. Kan legge til at hun er en veldig viljesterk og sta unge, så forundrer meg ikke om hun skrek hele bilturen i trass.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #8 Skrevet 27. juli 2015 Er hun lang/tung da? Jeg hadde 4 åringen her i besafe izi kid x3 fra han var 1,5-4 år. En veldig god stol. Anonymous poster hash: ab6ce...576 Min vokste ut av x3 da han var 1,5... Ikke noe for lange unger med lang rygg. Anonymous poster hash: 65fd9...a06
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #9 Skrevet 27. juli 2015 Vi var nylig på ferietur med bil, kjørte i tilsammen 24 timer fordelt på 4 dager, pluss rikelig med pauser underveis. Problemet er at toåringen sutret og hylskrek heeele turen (Har aldri opplevd lignende noen gang). Hun sa at det var trangt, hun satt fast og at beltespennen presset på "fram-rumpa" slik at det gjorde vondt. Hun var hysterisk. Hun sitter i ett sirona cybex stol. Jeg syns den virker veldig kort i ryggen og skjønner ikke at denne kan passe frem til fireårsalder. Hva ville dere gjort i en slik situasjon? Vi kom oss frem og tilbake, men ikke med en god følelse akkurat. Trenger også tips til ny bilstol som har god plass? For nå vurdere jeg å kjøpe en helt ny stol. Sitter hun framovervendt? Vi har hatt samme problemet med vår 2åring, selv om det gikk over all forventning i årets kjøreferie. Men det kan gjøre vondt altså? Anonymous poster hash: b0e93...816
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå