Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #1 Skrevet 27. juli 2015 Har mye hodepine(ikke så intens, men likevell....), også har jeg litt "skurrete syn av og til i tillegg til fluer i synsfeltet til tider).Optikeren var jeg hos ifjor og han sa at jeg hadde en eller gang hatt trykk på ene øyet og at jeg så ting litt svakere langt unna...ville dere bekymret dere?tenker så på svulst i hode o.l......😳 Anonymous poster hash: 19dd1...faf
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #2 Skrevet 27. juli 2015 Kan forresten optikere se tegn til svulst? Anonymous poster hash: 19dd1...faf
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #3 Skrevet 27. juli 2015 Kan forresten optikere se tegn til svulst? Anonymous poster hash: 19dd1...faf De kan se på synsnerven. Min datter lå skjevt i magen og fikk trykk på synsnerven. Den er litt tynnere enn den andre. Det KAN gjøre synet dårligere på det øyet men ikke nødvendigvis. Ang hodepine. Det kan du få av å se dårlig uten å korrigere dette med briller. Hodepine kan du også få av bekymringer, noe du er nå. Ellers er det mange årsaker til hodepine og svulst i hodet er vel den minst sannsynlige årsaken. Drikker du nok vann, får du nok søvn, har du stiv nakke? Gå til legen og er det mistanke om svulst får du henvisning til MR. Anonymous poster hash: f4e91...f58
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #4 Skrevet 27. juli 2015 Takk for svar😃👍Skal få meg ny time til optikeren(han anbefalte d )...føler jeg får i meg nok væske om dagen, men er bekymret og har brukt en del paracet,ibux o.l.(som igjen sikkert kan virke mot sin hensikt).....kjente bare jeg ble ekstra bekymret når han snakket om det trykket på øyet...jeg har ikke slått hodet eller noe😳 Anonymous poster hash: 19dd1...faf
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #5 Skrevet 27. juli 2015 Er også mye svimmel...vet ikke hva som må til for å få en MR time.... Anonymous poster hash: 19dd1...faf
Gjest Antarctica Skrevet 27. juli 2015 #6 Skrevet 27. juli 2015 Er også mye svimmel...vet ikke hva som må til for å få en MR time.... Anonymous poster hash: 19dd1...faf Kom deg til legen asap. Svimmelhet og synsforstyrrelser er nok!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #7 Skrevet 27. juli 2015 Uff er det så ille altså..... Anonymous poster hash: 19dd1...faf
Gjest Antarctica Skrevet 27. juli 2015 #8 Skrevet 27. juli 2015 Uff er det så ille altså..... Anonymous poster hash: 19dd1...faf Det kan være symptomer på mye annet, bl a stress, udiagnostisert hjernerystelse, aneurismer m m, men ikke ta noen sjanser.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #9 Skrevet 27. juli 2015 Hum...jeg får høre med legen😩Håper det er en annen da, føler meg som en hypokonder Anonymous poster hash: 19dd1...faf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå