Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #1 Skrevet 27. juli 2015 Mini på 2.5 år skal reise til Sverige med besteforeldrene sine idag. De blir borte til torsdagskveld ettersom at jeg skal igangsettes i morgen. Er dette fryktelig dumt av oss? Blir helt stresset av at hun ikke skal vite hvor mamma er... :-( erfaring med ferie borte når de er så små? Anonymous poster hash: 62a33...a90
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #2 Skrevet 27. juli 2015 Gutten min var på ferievmed besteforeldrene i 10 dager. På forhånd hadde vi snakket mye om hva som skulle skje, så han var forberedt. Det gikk veldig fint, han koste seg. Anonymous poster hash: a48db...d90
Krumelur Skrevet 27. juli 2015 #3 Skrevet 27. juli 2015 Hun kan vel uansett ikke være med på sykehuset?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #4 Skrevet 27. juli 2015 Her var minste med besteforeldre en uke på ferie, da han var litt over 2 år. Storesøsteren var og med. Han hadde storkost seg, da de fant på mye gøy hver dag. Og han var veldig glad i besteforeldrene. Selvfølgelig glad for å se meg da de kom hjem, men han hadde jo hatt det veldig fint. Anonymous poster hash: 13062...2f7
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #5 Skrevet 27. juli 2015 Men er det ikke helt vanlig å gjøre det sånn når du skal føde? Toåringen vår (22 mnd) hadde tre dagers "ferie" da vi fikk nr 2. Han storkoste seg! Senk skuldrene! Anonymous poster hash: cb02d...213
Willy W Skrevet 27. juli 2015 #6 Skrevet 27. juli 2015 Har du noe valg? Hun vil da kose seg med besteforeldrene og du kan "slappe av" mens du føder vel vitende at hun er trygg hos besteforeldrene
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #7 Skrevet 27. juli 2015 Godt for dere å vite at hun er ikke trygge hender da! Så blir hun skjemt bort litt ekstra sikkert! Skal du ellers føde alene mens mannen er hjemme med henne og hun settes av en time her og en time der? Anonymous poster hash: 4bfc3...65b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå