Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #1 Skrevet 27. juli 2015 Jeg er oppvokst i en kristen familie, men vi var aldri store på dette med faddere, vet ikke hvem mine er en gang. Vi valgte mine foreldre som faddere, men utenom at de ga en barnebibel til dåpen er de vanlige besteforeldre. Så siden jeg vet nada om faddere, hva gjør fadderne til deres barn? Anonymous poster hash: 3b75a...5d3
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #2 Skrevet 27. juli 2015 Fadderne til vår er onklene hans så det oppfører seg som onkler. Anonymous poster hash: 54081...2a8
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #3 Skrevet 27. juli 2015 Fadderne til datteren min er akkurat som tanter! Gode tanter! Anonymous poster hash: 02b99...c07
TPK Skrevet 27. juli 2015 #4 Skrevet 27. juli 2015 Ikke noe særlig ekstra. Vi har jo valgt folk som vi har et ekstra nært forhold til fra før, så barna hsr jo naturlig nok litt mer kontakt med dem enn andre i slekta.
me_87 Skrevet 27. juli 2015 #5 Skrevet 27. juli 2015 De gjør ikke en dritt egentlig men forventer heller ikke noe av de. Valgte bare noen faddere fordi jeg var nødt å ha noen. Men de kommer i bursdager å har selvsagt med gave,utenom det så vil jeg ikke si at de stiller opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå