Gå til innhold

Frisøren ødela håret mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klippet en stygg pannelugg. Resten av håret henger 5-10 cm nedenfor nakken. Hvordan kan jeg ha håret? Har hittil satt luggen opp, eller flettet, men det ser jo idiotisk ut.. :(

Anonymous poster hash: 64190...add

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klippet en stygg pannelugg. Resten av håret henger 5-10 cm nedenfor nakken. Hvordan kan jeg ha håret? Har hittil satt luggen opp, eller flettet, men det ser jo idiotisk ut.. :(

Huff da, du har ikke tilfeldigvis vært i Lillestrøm?? Skjedde med meg for to uker siden hos en dust der..

Anonymous poster hash: 1385a...ade

Skrevet

Klippet en stygg pannelugg. Resten av håret henger 5-10 cm nedenfor nakken. Hvordan kan jeg ha håret? Har hittil satt luggen opp, eller flettet, men det ser jo idiotisk ut.. :(Anonymous poster hash: 64190...add

Huff da, du har ikke tilfeldigvis vært i Lillestrøm?? Skjedde med meg for to uker siden hos en dust der..  Anonymous poster hash: 1385a...ade
Nei, var ikke der..! Men gidder ikke gå til frisøren mer :P annet enn å ev. farge håret......... Men får dårlig selvbilde av å se dust ut.

Skrevet

Klippet en stygg pannelugg. Resten av håret henger 5-10 cm nedenfor nakken. Hvordan kan jeg ha håret? Har hittil satt luggen opp, eller flettet, men det ser jo idiotisk ut.. :(Anonymous poster hash: 64190...add

Huff da, du har ikke tilfeldigvis vært i Lillestrøm?? Skjedde med meg for to uker siden hos en dust der..  Anonymous poster hash: 1385a...ade
Nei, var ikke der..! Men gidder ikke gå til frisøren mer :P annet enn å ev. farge håret......... Men får dårlig selvbilde av å se dust ut.

Huff stakkar! Liten trøst, men det vokser 1 cm i måneden, vi får tilbake håret til slutt! Tar vel et år før jeg har den lengden jeg ba om å få gå ut med... :(

Anonymous poster hash: 1385a...ade

Skrevet

Nei, var ikke der..! Men gidder ikke gå til frisøren mer :P annet enn å ev. farge håret......... Men får dårlig selvbilde av å se dust ut.Anonymous poster hash: 64190...add

Huff stakkar! Liten trøst, men det vokser 1 cm i måneden, vi får tilbake håret til slutt! Tar vel et år før jeg har den lengden jeg ba om å få gå ut med... :(   Anonymous poster hash: 1385a...ade
Uff....ja.. Vi får titte innom her om ett år :P

Skrevet

Om det går sett luggen løst opp med "lus". Hva med lett sideskill og la luggen blendes inn i håret på siden. Prøv deg frem.

Anonymous poster hash: a537f...327

Skrevet

Om det går sett luggen løst opp med "lus". Hva med lett sideskill og la luggen blendes inn i håret på siden. Prøv deg frem.

Den er for kort til å gå i ett med det andre, men fant ut at jeg kunne sette den bak litt av håret på en måte. Men kanskje litt nittitalls. Til høsten får jeg vel gå med lue :P

Skrevet

Den er for kort til å gå i ett med det andre, men fant ut at jeg kunne sette den bak litt av håret på en måte. Men kanskje litt nittitalls. Til høsten får jeg vel gå med lue :P

Jeg har også en sånn lugg for tiden, går med fliseklemmer hele tiden og føler jeg ser ut som en barneskolejente :P

Anonymous poster hash: ccc3d...4b0

Skrevet

Jeg har også en sånn lugg for tiden, går med fliseklemmer hele tiden og føler jeg ser ut som en barneskolejente :P

Anonymous poster hash: ccc3d...4b0

Ja, det blir litt sånn..!

Skrevet

Hvorfor klager du ikke ?

Det får ikke tilbake håret mitt.

Skrevet

Hva med å klippe det? En søt pixie-cut eller en bob er veldig fint :)

Skrevet

Går å få det rettet opp da. Beklager om ny klipp av sjefen. Ryktet til en salong er alt!

Anonymous poster hash: 656c4...e9f

Skrevet

Er det ingen som kommuniserer med frisøren sin? Man må jo legge en plan, og bli ENIGE om hva du ønsker og hva du kler. Noen frisører kan kanskje overkjøre kunden litt men kunden må jo si i fra! Sitter du der og sier ingenting kan det være frustrerende for frisøren... Og at du har gått en lugg betyr ikke at håret er ødelagt, ja kjipt her og nå, men det vokser ut igjen. Lær deg å snakk med frisøren til neste gang.

Anonymous poster hash: 957e5...2dd

Skrevet

Er det ingen som kommuniserer med frisøren sin? Man må jo legge en plan, og bli ENIGE om hva du ønsker og hva du kler. Noen frisører kan kanskje overkjøre kunden litt men kunden må jo si i fra! Sitter du der og sier ingenting kan det være frustrerende for frisøren... Og at du har gått en lugg betyr ikke at håret er ødelagt, ja kjipt her og nå, men det vokser ut igjen. Lær deg å snakk med frisøren til neste gang.

Anonymous poster hash: 957e5...2dd

Jeg syns de fleste virker som de helst vil klippe slik som det er på moten i øyeblikket. Enten det, eller så må de jo være totalt tette i pappen, for jeg får aldri det jeg ber om. Har prøvd alle måter. Også visuelt, ved å peke på bilder eller personer som har den fargen eller fasongen jeg vil ha. Men nei da, jeg går ut av salongen med en helt annen frisyre.

I dag gjør jeg et unntak, jeg skal til frisøren og få striper. Men jeg gruer meg.

Anonymous poster hash: d8919...b42

Skrevet

Hun påstod harnakket at jeg ikke kan ha noe annet enn langt hår. Fordi det er så tykt? Aner ikke. Men tør ikke dra til frisøren mer. Klipper tuppene selv :P

Skrevet

Hun påstod harnakket at jeg ikke kan ha noe annet enn langt hår. Fordi det er så tykt? Aner ikke. Men tør ikke dra til frisøren mer. Klipper tuppene selv :P

Jeg har kjempe tykt hår, og får alltid høre det når jeg er hos frisøren. Jeg hadde kjempe langt hår, men nå har jeg Bob. Kort i nakken og lengre foran. Hun har rett i at det ikke blir fint når det er tykt, OM frisøren ikke vet hvordan det må klippes. Da får man ofte bare sånn tykk "bul" nederst.

Min frisør brukte sikkert 2 timer på å klippe det, og resultatet ble strålende. Prøv en annen frisør, og forklar ståa før du setter deg i stoler. Høres de ut som de har en god plan, go for it, om ikke prøv en annen

Anonymous poster hash: 12208...336

Skrevet

Klart du kan, det må bare evt tynnes litt. Jeg har hatt mine perioder med kjempekort hår, kort hår, bob, halvlangt osv. Vært innom de fleste lengder, og håret mitt er veldig tykt og vokser som ugress. Må til frisøren litt oftere for å vedlikeholde når jeg har hatt kort-kort hår, det er eneste. Billigst å ha langt hår det er helt klart. En frisør som forstår hva man ønsker, er alfa og omega!

Anonymous poster hash: a83d8...792

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...