Gå til innhold

Yttertoyreima til baby. Hva velger jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte kjøpe en jakke til baby. Han bruker 56 nå. Men tenkte kjøpe inn i str. 62. Ikke så kaldt enda, men noen dager hadddet vært kjekt med en type jakke på han. Men jeg syns det er få jakker til så små. Men fant også en dress.

http://www.lilleollebolle.no/baby-vinterjakke-blue-fog-fra-ticket-to-heaven-p-4852.html

http://www.polarnopyret.no/catalog/product/view/_ignore_category/1/id/73349/s/overall-windfleece-solid-nb/?nosto=nosto-page-category1

Hva er best for en så liten kar? Hadde jakke til storebror, men da var det vår, gikk mot sommer. Nå går vi jo mot høst så kanskje hel dress?

Anonymous poster hash: 18a09...fb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha for en overskrift! Yttertøy skulle det selvfølgelig stå :D

Skrevet

Har brukt hel dress på mine :) gjerne en ulldress

Skrevet

Når skal den brukes da? Til baby som ikke krabber eller går hadde jeg heller kjøpt ullfleecedress.

Anonymous poster hash: 065b8...3c3

Skrevet

Jeg brukte heldress på mine om vinteren i den alderen. Veldig kjekk med ullfleecedressen fra Nøstebarn.

Skrevet

Vi hadde Polarn o pyret dressen til minstemann, brukte den mykje. Brukte bæretøy når storebror skulle i bhg, og da var dressen fin å ha. Vi kjøpte vår litt stor, så varte lenge ;)

Jakke har vi aldri hatt før de er året. Før det har vi brukt hovedsakelig strikkatøy.

Anonymous poster hash: 11392...2f5

Skrevet

Vi hadde Polarn o pyret dressen til minstemann, brukte den mykje. Brukte bæretøy når storebror skulle i bhg, og da var dressen fin å ha. Vi kjøpte vår litt stor, så varte lenge ;)

Jakke har vi aldri hatt før de er året. Før det har vi brukt hovedsakelig strikkatøy.

Skrevet

Den har jeg vært veldig fornøyd med til eldste. Sikkert kjekk midtvinters

Anonymous poster hash: 065b8...3c3

Skrevet

Takk for svarene!

Dere som har nevnt polarn o pyret, er det den dressen i linken?

Tenkte nå på sensommeren/høsten. Er nok best med dress ja. Skal sjekke ut nøstebarn. Den vil vel kanskje holde i vinter nedi vinterposen også.

Han er 6 mnd. i desember. Så ser for meg at han nok kommer til å tilbringe vinteren i vogna.

Skrevet

Takk for svarene!

Dere som har nevnt polarn o pyret, er det den dressen i linken?

Tenkte nå på sensommeren/høsten. Er nok best med dress ja. Skal sjekke ut nøstebarn. Den vil vel kanskje holde i vinter nedi vinterposen også.

Han er 6 mnd. i desember. Så ser for meg at han nok kommer til å tilbringe vinteren i vogna.

Nøstebarn dressen er helt super i vogn og på lengre bilturer på vinteren. Et av de plaggene jeg har vært mest fornøyd med ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...