Gå til innhold

Er smittet av barna, munn hånd og fot!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg skal jobbe de neste dagene. Jobber med eldre. Har fått blemmer, vondt særlig i munnen. Regner jo med at disse sprekker, smitter de da? Det blir nok vondt i bruke håndsprit om jeg må på jobb.

Anonymous poster hash: 53bf6...81c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er smittsom, ja.

Og har du uflaks blir det helt hinsides vondt. Jeg hadde dette tidligere i år, trodde jeg skulle bli gal av blemmene i munnen. Det var som åpne kjøttsår i nesten hele munnhulen og ganen. Xylocainspray på resept, sier jeg bare. God bedring!

Anonymous poster hash: 73a76...deb
Skrevet

Usj, hadde det selv for noen måneder siden. De to første nettene klarte jeg ikke å sove i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 90de1...eca

Skrevet

Offda! Jeg hadde dette for noen mnd siden, måtte sykmeldes fordi jeg jobber i barnehage og er veldig tett på barna. Legen sa at så lenge blemmene er veskefylt så smittes det.. Så jeg ble sykmeldt en uke til blemmene var sprukket, i tillegg var jeg styggdårlig og fikk ikke i meg mat..

Jeg fikk anbefalt Corsodyl munnvann da. Det ligner på pyrisept, bare for munnen.. Skal rense blemmene fortere. Reseptfri på apotek :)

Anonymous poster hash: c6d41...a6c
Skrevet

Jeg skal bare jobbe tre dager, så tror ikke jeg orker å gå til legen å få sykemelding. Allerede vært der så mye de siste ukene. Går vel greit å ta det på egenemlding? Vet jo hva som feiler meg siden barna nettopp har hatt det og da ble de diagnostisert hos legen.

HI

Anonymous poster hash: 53bf6...81c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...