Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #1 Skrevet 26. juli 2015 Syns du det er pent?! Rart spm. Fant en gammel tråd på DIb om kjønnsleppe reduksjon med før og etter bilder av damer og majoriteten sa at før bildene var ekle osv. Ja, er vagina eller penis vakker uansett da? Jeg er dame altså, kan bare ikke skjønne så mange sier det er så stygt.. Utseende eller str på kjønnsorgan kan man jo ikke noe Tor Anonymous poster hash: 14625...e2a
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #2 Skrevet 26. juli 2015 Oj der var det mye rart ja. Anonymous poster hash: 83ef9...243
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #3 Skrevet 26. juli 2015 Av kommentarer eller bilder?:-) alle er forskjellig, trodde det var en del av seksualundervisningen på skolen.. Anonymous poster hash: 14625...e2a
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #4 Skrevet 26. juli 2015 Bildene... Eh nei vi så ikke slike bilder på skolen . Har visst en veldig pen vagina jeg da ivertfall. Anonymous poster hash: 83ef9...243
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #5 Skrevet 26. juli 2015 Bildene... Eh nei vi så ikke slike bilder på skolen . Har visst en veldig pen vagina jeg da ivertfall. Anonymous poster hash: 83ef9...243 Men du viser den vel ikke til noen andre enn gubben din? Hvis du har en? Så da spiller det ingen rolle annet enn hva han og du mener om den. Poenget mitt var at det er rart så mange er så opphengt i "fint" og "stygt" ift kjønn. Smak og behag Anonymous poster hash: 14625...e2a
kristinehufine Skrevet 26. juli 2015 #6 Skrevet 26. juli 2015 Jeg tenker at det ser ut som det ser ut! Gir nytelse og barn. Har for det første ikke studert mine egne særlig godt, og for det andre ikke studert andre jenters underliv. Derfor vet jeg ikke hva som er "pent" og "ikke pent". Og bryr meg heller ikke om hvordan det ser ut. Heller ikke hos menn. Aldri sett en ekkel penis, heller aldri en vakker en. De ser ut som de gjør og duger til sitt bruk!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #7 Skrevet 26. juli 2015 Synes ikke vagina eller penis er fint, uansett utseende. Anonymous poster hash: 0ace0...421
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå