Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #1 Skrevet 26. juli 2015 Etter en periode med dårlig råd har jeg nesten ikke spist noe frukt på mange måneder. Nå er endelig økonomien kommet seg, og jeg har begynt å spise mer frukt enn noen gang tidligere. Men dette har gitt meg et problem. Jeg promper konstant og det stinker! Det lukter bokstavelig talt helt jævlig, og jeg promper nesten aldri Er dette noe som vil gå over etterhvert som kroppen venner seg til all frukten, eller er det vedvarende? Isåfall må jeg kutte frukten igjen Anonymous poster hash: 41855...76b
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #2 Skrevet 26. juli 2015 Etter en periode med dårlig råd har jeg nesten ikke spist noe frukt på mange måneder. Nå er endelig økonomien kommet seg, og jeg har begynt å spise mer frukt enn noen gang tidligere. Men dette har gitt meg et problem. Jeg promper konstant og det stinker! Det lukter bokstavelig talt helt jævlig, og jeg promper nesten aldri Er dette noe som vil gå over etterhvert som kroppen venner seg til all frukten, eller er det vedvarende? Isåfall må jeg kutte frukten igjen Anonymous poster hash: 41855...76b Det kan indikere at du har oral allergi mot enkelte typer frukt, men den eneste måten å finne ut akkurat hvilken frukt( er), det er å prøve seg frem eller ta tester hos legen. Anonymous poster hash: 2a8c8...428
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #3 Skrevet 26. juli 2015 Etter en periode med dårlig råd har jeg nesten ikke spist noe frukt på mange måneder. Nå er endelig økonomien kommet seg, og jeg har begynt å spise mer frukt enn noen gang tidligere. Men dette har gitt meg et problem. Jeg promper konstant og det stinker! Det lukter bokstavelig talt helt jævlig, og jeg promper nesten aldri Er dette noe som vil gå over etterhvert som kroppen venner seg til all frukten, eller er det vedvarende? Isåfall må jeg kutte frukten igjen Anonymous poster hash: 41855...76b Det kan indikere at du har oral allergi mot enkelte typer frukt, men den eneste måten å finne ut akkurat hvilken frukt( er), det er å prøve seg frem eller ta tester hos legen. Anonymous poster hash: 2a8c8...428 Tenkte kanskje jeg hadde kryssallergi grunnet pollenallergi. Er ekstremt plaget om dagene med kløe. Klør av eple og pære, men plages ikke med dette utenom sommeren. Hi Anonymous poster hash: 41855...76b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå