Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #1 Skrevet 26. juli 2015 5 dager siden sa, hadde tre dager med sterke smerter der jeg ikke klarte å stå oppreist og blødning.. Blødde da mer enn ved mens.. Nå har jeg av å på menssmerter, kvalme og det drypper blod hver gang jeg går på do.. Samtidig som det føles ut som om det renner når jeg røyser meg i fra sofaen.. Er dette normalt? Jeg har tidligere hatt et innlegg om SA, der jeg var bekymret siden ingen av de to legene jeg var med verken tok gu.sjekk eller sendte meg på ul eller målt hcg.. Erfare veldig bekymret siden jeg aldri har opplevd slikt før.. Anonymous poster hash: 7a6bc...1e3
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #2 Skrevet 26. juli 2015 Blør du ut mange bind pr dag da? Blør du stort når du sitter/ligger? Eller virker det som om det kun kommer blod når du reiser deg/beveger deg/er på do? Anonymous poster hash: aecc2...123
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #3 Skrevet 26. juli 2015 Skifter bind to-tre ganger om dagen ca, Er ikke overfylt over hele, men en plass der det trekker seg godt igjennom.. Virker som om det samler seg opp når jeg ligger og kommer ut når jeg reiser meg.. Men om jeg går rundt kan jeg plutselig kjenne at NÅ må jeg gå på toalettet.. Anonymous poster hash: 4ce65...4fd
klg,2 boys now:) Skrevet 26. juli 2015 #4 Skrevet 26. juli 2015 Har det sånn hvergang jeg har mens.må bruke tampong og bind ofte blør igjennom alt når jeg "reiser meg fra sofaen".
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #5 Skrevet 26. juli 2015 Skifter bind to-tre ganger om dagen ca, Er ikke overfylt over hele, men en plass der det trekker seg godt igjennom.. Virker som om det samler seg opp når jeg ligger og kommer ut når jeg reiser meg.. Men om jeg går rundt kan jeg plutselig kjenne at NÅ må jeg gå på toalettet.. Anonymous poster hash: 4ce65...4fd Da er det innenfor normalen, kan blø i over en uke. Anonymous poster hash: aecc2...123
TPK Skrevet 26. juli 2015 #6 Skrevet 26. juli 2015 Hbis du må bytte bare to-tre ganger om dagen blør du ikkenså mye. Da jeg hadde SA skiftet jeg bind hver time de første dagene, og det dryppet virkelig mye i do. Jeg var gravid i uke 5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå