Gå til innhold

Bryllup, ikke tale fra far

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om at brudens far ikke ønsker å holde tale i bryllupet?

Anonymous poster hash: 5b5b9...243
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen verden ting.

Anonymous poster hash: 3a52b...06b

Skrevet

Det må være fritt frem. Ikke alle er talere. 

Om vi hadde giftet oss, hadde ikke min far sagt noe som helst . Og det er helt greit. 

Skrevet

At han nok har sine grunner til det og at det neppe var et enkelt valg.

Anonymous poster hash: 828ce...75d

Skrevet

Min far hadde nok heller ikke holdt tale. men min tante hadde nok det. Hun er enestående når det kommer til taler. Min far hater det. :-)

Anonymous poster hash: 19240...4f3
Skrevet

Han liker kanskje ikke å snakke foran mange mennesker. Uansett hvor utadvendt han virker i hverdagen.

Da er det ikke vits i at hele dagen blir ødelagt for han, for at han går og er nærvøs for talen..

Anonymous poster hash: b8c7c...a78

Skrevet

Var i brylluppet til en god venninne. Far holdt ikke tale, det gjorde derimot mor. Tror ingen tenkte på det.

Anonymous poster hash: 3df25...0f6
Skrevet

Ingen av mine foreldre holdt tale når jeg giftet meg. Jeg ble svært lei meg over at de ikke kunne sagt et eneste ord den ene dagen. De krevde at jeg skulle holde familiens tale når min søster giftet seg nå i fjor. Jeg bestemte meg for å ikke være like sær som dem og gjennomførte det ...

Ikke alle er talere, men de aller aller fleste kan faktisk si en par ord når barnet deres gifter seg ...

Anonymous poster hash: 0d82a...864

Skrevet

Ingen av mine foreldre holdt tale når jeg giftet meg. Jeg ble svært lei meg over at de ikke kunne sagt et eneste ord den ene dagen. De krevde at jeg skulle holde familiens tale når min søster giftet seg nå i fjor. Jeg bestemte meg for å ikke være like sær som dem og gjennomførte det ...

Ikke alle er talere, men de aller aller fleste kan faktisk si en par ord når barnet deres gifter seg ...

Anonymous poster hash: 0d82a...864

Ja det er jeg enig med deg i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...