@melie Skrevet 26. juli 2015 #1 Skrevet 26. juli 2015 Hei! Jeg skal nå, i forbindelse med at barn nummer 2 kommer, gå til anskaffelse av en ny brystpumpe. Jeg er litt rådvill i jungelen, og lurer på om det er noen her inne som har erfaringer de vil dele Jeg tenkte fortrinnsvis på en elektrisk, og har sett litt på medela swing.. Men det finnes jo andre som sikkert er bra og kanskje også bedre? Så - kom med erfaringer jenter!!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #2 Skrevet 26. juli 2015 Dette lurer jeg også på, så dytter denne litt. Anonymous poster hash: e1cc0...89b
stratosku Skrevet 26. juli 2015 #3 Skrevet 26. juli 2015 Jeg hadde medela swing, og jeg elsket den! Tar liten plass, kan bruke batteri slik at den er lett å bruke ute på tur, lett å få tak i nytt utstyr og er veldig brukervennlig. Kommer faktisk ikke på noe negativt. Den fikk tømt brystene godt og den var lett å stille inn Jeg personlig ville uten tvil kjøpt den samme på nytt!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #4 Skrevet 26. juli 2015 Medela swing er super Anonymous poster hash: 11a6e...9d3
@melie Skrevet 26. juli 2015 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2015 Høres ut som om det er den jeg bør velge da
@melie Skrevet 2. august 2015 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2015 Et spørsmål til som dukket opp da jeg begynte å sjekke litt : Får inntrykk av at det finnes forskjellige størrelser på "munnstykket"? Stemmer det? Jeg kan selvsagt bare gå i butikken å spørre Var på Barnas hus, og der hadde de ikke medela ...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #7 Skrevet 2. august 2015 Jeg leide elektrisk pumpe på apoteket. Tror det var Boots Anonymous poster hash: fb6e4...cbb
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #8 Skrevet 2. august 2015 Bedre enn medela swing tror jeg ikke du finner!! Anonymous poster hash: 0be5a...634
@melie Skrevet 2. august 2015 Forfatter #9 Skrevet 2. august 2015 Det blir medela swing, men størrelse på pumpe-trakten er jeg usikker på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå