Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #1 Skrevet 26. juli 2015 Skrev for noen dager siden om at jeg mistenkte jeg hadde annengangs herpesutbrudd. Det var først tre betente "kviser" på klitoris som jeg klemte på så de sprakk og væsket noen dager. Nå, I dag har det virket som de har begynt å tørke inn, men etter jeg dusja, så har det blitt hvite blemmer igjen. Skal de ikke tørke inn når de har væsket i noen dager da?? Har ikke hatt utbrudd siden det første jeg hadde for 6 år siden. Har vært sammen med samboeren min i 5 år, han har ikke hatt noen utbrudd, så har har kanskje ikke blitt smittet? Om vi har sex nå, vil han garantert bli smittet da? Er bare øverst på klitoris, om vi har en stilling hvor han ikke kommer borti i det hele tatt tenkte jeg. Lurer bare på det, fordi jeg har lest at det er væsken fra sårene som er smittsomme. Har eggløsning i disse dager, å detta er bare så innmari typisk :-( Anonymous poster hash: 4d5eb...569
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #2 Skrevet 26. juli 2015 Har ikke vondt eller noen andre plager. Hi Anonymous poster hash: 4d5eb...569
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #3 Skrevet 26. juli 2015 Nei, ikke ha sex, det er ikke verd det. Jeg ble smittet av min kjæreste som var uforsiktig, og har mange utbrudd hvert år. Dessuten viser ny informasjon at herpes faktisk kan smitte utenom utbruddene, jeg leste det for ikke så lenge siden. Jeg synes du skal lese deg opp på dette. Og det der med å klemme på blemmene, ikke gjør det. Anonymous poster hash: 2633a...c79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå