Gå til innhold

Vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min førstefødte på 21måneder skal sove borte for første gang i dag og jeg gråter og synes det hele føles trist. Jeg vet at tanten er fantastisk og at det vil nok gå veldig bra, men er det vanlig å reagere så sterkt?

Anonymous poster hash: d6c83...ba7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei..

Anonymous poster hash: e8ebb...fe3

Skrevet

Da tenker jeg du har godt av å slippe litt taket, og at det er på tide :)

Anonymous poster hash: 12272...580

Skrevet

Takk for svar :-) Tror nok det jeg også, så skal gjøre mitt beste for å nyte kvelden og natta med mannen :-) Trodde faktisk ikke jeg ville reagere sånn, men sånn er det nå :-) Fått grått fra meg nå og føler meg litt bedre så håper resten av tida går fint :-)

Skrevet

Ja, det er vanlig :)

Anonymous poster hash: bbd5c...3ce

Skrevet

Ja, det er vanlig :)

Anonymous poster hash: bbd5c...3ce

Takk for svar :-)

Skrevet

For meg er det vanlig å reagere sånn. For andre ikke. Folk er forskjellige.

Jeg har vært og er ganske avhengig av mitt eget barn. det er nå straks førskolebarn og jeg mestrer bhg og overnatting hos andre mye bedre enn for f.eks 2 år siden. Det er en tilvenningssak. ;)

Anonymous poster hash: 70fbf...388
Skrevet

Jeg har vært og er ganske avhengig av mitt eget barn. det er nå straks førskolebarn og jeg mestrer bhg og overnatting hos andre mye bedre enn for f.eks 2 år siden. Det er en tilvenningssak. ;)

Det er ikke sånn at noe er vanlig for deg... Du kan være slik, men set gjør det ikke vanlig. At noe er vanlig betyr at mange er slik.

Anonymous poster hash: e8ebb...fe3

Skrevet

Tusen takk for svaret ditt :-) Fikk meg til å føle meg mye bedre :-) Regner med det blir lettere neste gang :-) Får jevnlig oppdatering fra tanten om at alt går bra så det hjelper jo også :-) Nå skal jeg nyte en film med mannen uten forstyrrelser :-P

Skrevet

Ja det er vanlig, ivertfall for noen, vanlig for meg ivertfall.

Anonymous poster hash: a669a...145

Skrevet

Helt vanlig for meg også:-)

Anonymous poster hash: 3f1f2...5dd

Skrevet

Så bra :-) Klarer å kose meg litt nå, men føler på det at hun ikke er her. Fikk hatt uforstyrret sex med mannen, hehe :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...