Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #1 Skrevet 26. juli 2015 Hallo Jeg skal pusse opp huset, for det meste male og bytte ut møbler, så slo tanken meg at jeg kunne bruke spillet The Sims til å få litt ideer. Går det an å laste ned på Internett, eller må jeg gå å kjøpe det i butikken? Mener ikke ulovlig nedlasting, men kjøpe og laste ned via internett :-) Takk for svar:) Anonymous poster hash: cc1e4...04e
rytme Skrevet 26. juli 2015 #2 Skrevet 26. juli 2015 Du kan kjøpe the sims 3 og 4 via Internett i alle fall. https://www.origin.com/en-no/store/buy/sims-4/mac-pc-download/base-game/digital-deluxe-edition
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #3 Skrevet 26. juli 2015 Du kan kjøpe the sims 3 og 4 via Internett i alle fall. https://www.origin.com/en-no/store/buy/sims-4/mac-pc-download/base-game/digital-deluxe-edition Takk Anonymous poster hash: cc1e4...04e
Fandens Oldemor Skrevet 26. juli 2015 #4 Skrevet 26. juli 2015 Det er mye lettere å bruke Roomsketcher, og det er gratis
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #5 Skrevet 26. juli 2015 Det er mye lettere å bruke Roomsketcher, og det er gratis Takk, det skal jeg prøve :-) Anonymous poster hash: cc1e4...04e
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #6 Skrevet 26. juli 2015 Ville ikke brukt sims til inspirasjon, men det er veldig gøy å spille! jeg har kjøpt og lastet bed via origin tror jeg det var? Anonymous poster hash: cc48a...787
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #7 Skrevet 26. juli 2015 Ville ikke brukt sims til inspirasjon, men det er veldig gøy å spille! jeg har kjøpt og lastet bed via origin tror jeg det var? Anonymous poster hash: cc48a...787 Hehe, det var det eneste jeg kom på da jeg tenkte på noe jeg kunne "lage" huset mitt i for å få en ide om hvordan ting ville sett ut :-) Ja, jeg spilte det da jeg var ungdom, husker jeg var helt hektet Anonymous poster hash: cc1e4...04e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå