Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #1 Skrevet 26. juli 2015 Jeg har kombimaskin. Og mange forskjellige tørkeprogram. Men i de fleste 30 og 40 graders klær står det at de ikke tørketrommel. Er disse programmene beregnet slik at man kan bruke de på disse klærne alikevel ?! Anonymous poster hash: 58b5f...61c
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #2 Skrevet 26. juli 2015 Nei. Hvis du ikke følger vaskeanvisningene, risikerer du at plagget blir ødelagt. Anonymous poster hash: 20dd7...671
Gemini77 Skrevet 26. juli 2015 #4 Skrevet 26. juli 2015 Jeg tromler kun 60 graders vask. De tåler temperaturen.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #5 Skrevet 26. juli 2015 Jeg hiver klærne til sønnen min i tørketrommelen, alt utenom ull og fleece. Noe krymper litt men ikke mye. Han er 7 år, jeg setter på en maskin nesten hverdag og det skal være tørt til dagen etterpå så da må det trommles. Toppene mine trommer jeg ikke, de henges opp. Og skjortene til mannen min har jeg noen minutter i trommla, så slipper jeg å stryke dem. Buksene våre går i trommla. Anonymous poster hash: ffd3b...d1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå