Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #1 Skrevet 26. juli 2015 Min skjønne lille gutt på drøye 2 år er veldig glad i å synge. For tiden går det i Bæ bæ lille lam og Lille Petter edderkopp. Nå sitter han og synger Bæ bæ lille lam, og plutselig hører jeg: ...søndagssklær til far, og søndagsklær til moffen" Haha, de er så søte disse små Flere gullkorn? Anonymous poster hash: 77ace...e86
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #2 Skrevet 26. juli 2015 I dag hadde jeg besøk av niesa mi som studerer medisin i Polen. Vi har ikke sett henne så mye det siste året når hun bor så langt unna, så vi snakket litt om hva hun skal jobbe med når hun er ferdig utdannet lege. Så spør hun 3-åringen hva hun skal bli, og da svarer hun "Jeg skal bli kunde jeg!" Hehe, en liten shopping jente hun der, hun eeelsker å handle klær Anonymous poster hash: a8457...217
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #3 Skrevet 26. juli 2015 I dag hadde jeg besøk av niesa mi som studerer medisin i Polen. Vi har ikke sett henne så mye det siste året når hun bor så langt unna, så vi snakket litt om hva hun skal jobbe med når hun er ferdig utdannet lege. Så spør hun 3-åringen hva hun skal bli, og da svarer hun "Jeg skal bli kunde jeg!" Hehe, en liten shopping jente hun der, hun eeelsker å handle klær Anonymous poster hash: a8457...217 Haha herlig Ingenting i veien med å være kunde Anonymous poster hash: 77ace...e86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå