Gå til innhold

Aune Sand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det kjent blant de som kjenner til han og gjengen at det er bror Vebjørn som støtter og finansierer alt han finner på? Han kan da ikke tjene en krone selv, likevel bor han på Manhattan?

Mitt inntrykk er at tvillingbroren føler et ansvar for han og dermed både passer på og finansierer han.

Han vil så gjerne være kunstner, men fremstår vel helt ærlig som en som ikke når helt opp til den øverste greina?

Anonymous poster hash: 686a3...e87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og det voldsomme engasjementet kom fra...?

Spiller det noen rolle hvordan han finansierer livet sitt så lenge det ikke er du og jeg som betaler for det?

Skrevet

Spiller det noen rolle hvordan han finansierer livet sitt så lenge det ikke er du og jeg som betaler for det?

Voldsomt engasjement? Hvor finner du det?

Det spiller ingen rolle, nei, på lik linje som det ikke spiller en rolle for de fleste hvordan noen ser ut i brudekjolen sin eller hvor lang penis mannen din har. Dette var bare noen tanker jeg har gjort meg mtp at han nå lanserer dikt som nok veldig få vil betale for å lese.

Om noe, så må jeg få spør om hvor den voldsomme reaksjonen din kom fra? Hvorfor fant du dette så provoserende?

Hi

Skrevet

Det spiller ingen rolle, nei, på lik linje som det ikke spiller en rolle for de fleste hvordan noen ser ut i brudekjolen sin eller hvor lang penis mannen din har. Dette var bare noen tanker jeg har gjort meg mtp at han nå lanserer dikt som nok veldig få vil betale for å lese.

Om noe, så må jeg få spør om hvor den voldsomme reaksjonen din kom fra? Hvorfor fant du dette så provoserende?

Hi

Voldsom reaksjon?

Jeg synes bare det er usedvanlig teit å engasjere seg sånn i Aune Sands finanser at du gidder å lage et innlegg om det.

Jeg er hjertens enig i at han neppe kan tjene fett på det han gjør og at den kunstneriske kvaliteten kan diskuteres.

Skrevet

Hi

Voldsom reaksjon?

Jeg synes bare det er usedvanlig teit å engasjere seg sånn i Aune Sands finanser at du gidder å lage et innlegg om det.

Jeg er hjertens enig i at han neppe kan tjene fett på det han gjør og at den kunstneriske kvaliteten kan diskuteres.

Jaja, teitere enn å gidde å svare kun for å påpeke hvor teit noe er, er det vel ikke.

Vi er nok like teite da, kanskje.

Hi

Skrevet

Sier kun en ting ... olivenbusk ... 😂😂😂

Skrevet

Personangrep fjernet.

Himmel og hav

Brukermoderator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...