Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #1 Skrevet 26. juli 2015 jeg vil ha det alene Anonymous poster hash: b471c...1c2
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #2 Skrevet 26. juli 2015 Om far fraskriver seg det. Om en annen adopterer barnet, med fars samtykke. Det å ta fra foreldreretten fra foreldre er langt fra enkelt. Og det å ville ta fra far foreldrerett, er ikke rett ovenfor ungen, hva du ønsker spiller ingen rolle, her er det snakk om barnet. Anonymous poster hash: dc543...878
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #4 Skrevet 26. juli 2015 Hvis far er tung alkoholiker eller narkoman, har psykisk sykdom som gjør ham uegnet som forelder eller hvis han ellers av andre grunner er uegnet. Anonymous poster hash: 1d639...2d5
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #5 Skrevet 26. juli 2015 Om far fraskriver seg, hva da med arv når den dag kommer? Ikke hi, men lurer på det bare. Anonymous poster hash: c9c9e...698
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #6 Skrevet 26. juli 2015 han er ikke god far til barnet, både jeg, familien min og barnevernet ser det,kan barnevernet hjelpe meg og få det alene? dette er til barnets beste. greit nok at far er far,men noen ganger holder ikke det Anonymous poster hash: b471c...1c2
februarprins2013 Skrevet 26. juli 2015 #7 Skrevet 26. juli 2015 stakkars barn som har så egoistisk mor som deg
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #8 Skrevet 26. juli 2015 han er ikke god far til barnet, både jeg, familien min og barnevernet ser det,kan barnevernet hjelpe meg og få det alene? dette er til barnets beste. greit nok at far er far,men noen ganger holder ikke det Anonymous poster hash: b471c...1c2 Da må du ordne deg advokat og gå rettens vei for å få foreldreansvaret alene. BV utfører ikke dette for deg, men du kan få de til å hjelpe deg, ved å vitne. Anonymous poster hash: dc543...878
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #9 Skrevet 26. juli 2015 stakkars barn som har så egoistisk mor som deg Alle vet at du har dobbeltmoral, så drit i å svare sånn som du gjør. Hva vet du om far? Kanskje far er narkoman, er mor fortsatt egoistisk som ønsker å beskytte barnet fra faren? Dust. Husk deg selv hvordan du hylte om 50/50 som eneste riktige, og så velger du selv bare å la far se barnet 6 timer i uka (da er likestilling plutselig ikke så viktig gitt), pluss nekter barnet å vite at det kommer søsken før søsken er født. Anonymous poster hash: 1d639...2d5
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #10 Skrevet 26. juli 2015 Retten kan frata far foreldreansvaret, men det skjer svært sjelden. Jeg har vært borti at det har hendt i barnefordelingssaker hvor foreldrene over lang tid har hatt så høyt konfliktnivå at det er til skade for barna, og hvor det har vært nødvendig at én av dem kan ta beslutninger rett og slett for at de skal slippe å samarbeide om ting - når de overhodet ikke evner dette. Foreldreansvar eller ikke har ingen betydning for arv, til deg som lurte på det. Arverettigheter mister barnet kun dersom det adopteres av en annen. Anonymous poster hash: a23ce...daa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå