Gå til innhold

Tar du med hunden din inn til de du besøker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker ikke hunder, det vet mine venner. Et par av de har hund og kommer likevel med hunden inn..å blir skikkelig sure når jeg prøver å si nei. Vi vil ikke ha andres dyr i hus.

Hvorfor forstår ikke hundeeiere at noen ikke liker hunder??? Virker som ting skal skje på deres premisser..

Anonymous poster hash: 2f7e8...271

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, kun etter avtale og ved overnatting

Anonymous poster hash: 29e82...77c

Skrevet

Nei, om jeg vet de jeg skal til ikke liker hunder, så blir hunden hjemme. Om de liker hund, så forhører jeg meg om hunden kan være med, forutsett at han står bundet ute eller er i bilen og blir luftet, om det ikke passer seg, så blir hunden hjemme, om det er greit for de, stiller jeg med bånd, vannskål og bæsjeposer. (dette tilfeller hvor vi har vært et sted hvor hunden var med, kjører hjem med den om det ikke passer seg)

Om vi skal overnatte, så har jeg med bur til hunden, så står den ute på dagtid og sover i buret.

Anonymous poster hash: 95fec...509
Skrevet

Alle vet at mitt hjem er dyrefritt.

Anonymous poster hash: dd107...70c

Skrevet

Nei, tar ikke hunden med til folk dersom de ikke spør om jeg kan ta ham med. Har også sagt nei til å ta ham med på besøk til barnefamilier der barna er uvante med hunder.

Men er det virkelig så vanlig at hundeeiere tar med hundene sine på besøk til hvem som helst? I min omgangskrets har svært mange hunder, og ingen tar hundene med på besøk sånn uten videre. Man kjenner jo som regel folk en drar på besøk til veldig godt, og vet hvem som setter pris på at hunden er med, og hvem som ikke liker dem evt er redde for hunder.

Anonymous poster hash: e6560...d2a

Skrevet

Jeg har aldri opplevd at noen jeg kjenner har tatt med hunden på besøk. Men jeg er allergisk mot hund.

Anonymous poster hash: 40b9b...8a3
Skrevet

I et hus er det vi som bestemmer, ingen hunder kommer inn her.

Anonymous poster hash: 8c6da...e72

Skrevet

I vårt hus skulle det stå..

Anonymous poster hash: 8c6da...e72

Skrevet

Jeg tar nesten aldri med hundene mine på besøk til andre. De få gangene det har skjedd, er det avtalt på forhånd, og jeg holder de under oppsyn hele tiden og plukker opp etter dem hvis de gjør fra seg i hagen.

Vet faktisk ikke om en eneste hundeeier som tar med seg hunden på besøk sånn til vanlig, og det er alltid avtalt de få gangene det har skjedd. Og jeg er hundeeier, så vi har allerede hunder i huset.

Skrevet

vi spør alltid om det er greit at vi tar med 1 eller begge 2. de fleste av vennene våre tar det forgitt at vi kommer til å ta med hundene så de blir skuffa når de ikke er med. en av fordelene med små hunder :) men vi spør alltid sån i tilfelle! har venner med baby & store hunder også så ikke alltid det passer at vi tar med to stk, mye bedre å spørre & få nei enn å måtte snu i døra :P 

Anonymous poster hash: b9b9a...1a1
Skrevet

Bare til de jeg vet tillater hund i hus.

Skrevet

Vår har ofte med hunden på besøk, og om den ikke er med opplever vi at folk spør om hvorfor den måtte være hjemme :) Vi tar den selvsagt ikke med til hjem hvor det er allergi.

Skrevet

Vi tar aldri med hunden i besøk. Hun blir hjemme.

Anonymous poster hash: 82a05...c25

Skrevet

Spør alltid på forhånd dersom jeg ikke vet det fra før. De fleste elsker det lille dyret mitt så sjeldent et problem å ha han med noen steder. Men selvfølgelig tar jeg han med inn hvis han er med.. Ser ikke helt poenget med å ta med dyr hvis man skal binde dem utafor hos besøket .

Skrevet

Jeg tar med hunden til de som tillater hund i hjemmet sitt,de som har hund selv som går overens med andre hunder. Ellers så spør jeg vedkommende om det er greit eller ikke :)

Anonymous poster hash: 6e5cf...594

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...