Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #1 Skrevet 26. juli 2015 Jeg vet det er pga dårlig kosthold, men er det noe håp om å kunne gå ned disse kg lett? Er det bare fett som har satt seg eller kan det også være vann?? *håpefull* Anonymous poster hash: 53fde...ce6
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #2 Skrevet 26. juli 2015 Lan være vann om du har spist mye salt mat over lnag tid. Det binder vann i kroppen. Anonymous poster hash: 20080...13e
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. juli 2015 #3 Skrevet 26. juli 2015 Du legger ikke på deg så mye fett på kort tid. Det et antageligvis sukker og vann. Drukket mye alkohol? Kilo som kommer raskt på går raskt av. Jeg går fort opp det på en helg om jeg tar helt av
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #4 Skrevet 26. juli 2015 Du legger ikke på deg så mye fett på kort tid. Det et antageligvis sukker og vann. Drukket mye alkohol? Kilo som kommer raskt på går raskt av. Jeg går fort opp det på en helg om jeg tar helt av Du vet at sukker lagres i kroppen som fett ved stort overskudd? Det lagres ikke sukkerbiter. Vil tro det er en del vann hi. Anonymous poster hash: b4f5a...e3d
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. juli 2015 #5 Skrevet 26. juli 2015 Du legger ikke på deg så mye fett på kort tid. Det et antageligvis sukker og vann. Drukket mye alkohol? Kilo som kommer raskt på går raskt av. Jeg går fort opp det på en helg om jeg tar helt av Du vet at sukker lagres i kroppen som fett ved stort overskudd? Det lagres ikke sukkerbiter. Vil tro det er en del vann hi. Anonymous poster hash: b4f5a...e3d Åh? Trodde det var der sukkerbitene kom fra...
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #6 Skrevet 26. juli 2015 Vann lagring i kroppen, reduser saltinntaket så skal du se det blir bedre Anonymous poster hash: 21108...df4
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #7 Skrevet 26. juli 2015 Tusen takk for svar folkens😊 da krysser jeg det jeg har for at de går lett av igjen! Har jo blitt en del alkohol, grillmat,spekemat, reker og litt godis på kveldene🙈 nå er ferien straks over, så da blir det tilbake til vante matrutiner igjen👍 Hi Anonymous poster hash: 53fde...ce6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå