Gå til innhold

4 kg opp i vekt på 2 uker? ikke gravid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det er pga dårlig kosthold, men er det noe håp om å kunne gå ned disse kg lett? Er det bare fett som har satt seg eller kan det også være vann??

*håpefull*

Anonymous poster hash: 53fde...ce6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lan være vann om du har spist mye salt mat over lnag tid. Det binder vann i kroppen.

Anonymous poster hash: 20080...13e

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Du legger ikke på deg så mye fett på kort tid. Det et antageligvis sukker og vann. Drukket mye alkohol? Kilo som kommer raskt på går raskt av. Jeg går fort opp det på en helg om jeg tar helt av

Skrevet

Du legger ikke på deg så mye fett på kort tid. Det et antageligvis sukker og vann. Drukket mye alkohol? Kilo som kommer raskt på går raskt av. Jeg går fort opp det på en helg om jeg tar helt av

Du vet at sukker lagres i kroppen som fett ved stort overskudd? Det lagres ikke sukkerbiter.

Vil tro det er en del vann hi. 

Anonymous poster hash: b4f5a...e3d

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Du vet at sukker lagres i kroppen som fett ved stort overskudd? Det lagres ikke sukkerbiter.

Vil tro det er en del vann hi.

Anonymous poster hash: b4f5a...e3d

Åh? Trodde det var der sukkerbitene kom fra...

Skrevet

Vann lagring i kroppen, reduser saltinntaket så skal du se det blir bedre ;)

Anonymous poster hash: 21108...df4
Skrevet

Tusen takk for svar folkens😊 da krysser jeg det jeg har for at de går lett av igjen! Har jo blitt en del alkohol, grillmat,spekemat, reker og litt godis på kveldene🙈 nå er ferien straks over, så da blir det tilbake til vante matrutiner igjen👍

Hi

Anonymous poster hash: 53fde...ce6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...